לקראת שבת של כדורגל במחלקות הנוער


סופ”ש במהדורה מצומצמת בגזרת מחלקות הנוער, בשל מזג האוויר. מבט למשחקי השבת, בכתבה זו.

מזג האוויר החורפי, שפוקד את מדינת ישראל בסופ”ש הזה, העמיד בסימן שאלה את קיום משחקי סופ”ש במחלקת הנוער. כבר אתמול (חמישי) הודיעה ההתאחדות לכדורגל על ביטול משחקים בשנתוני ילדים ג’ וטרום א’. מעבר לכך, ישנן מחלקות נוער כמו שצמצמו מבעוד מועד בהיקף המשחקים לסופ”ש זה. היום (שישי) נערכו שני משחקים בלבד: קבוצת נערים א’ של הפועל מרום הגליל הפסידה 7:0 במשחק החוץ מול מ.ס שפרעם, בעוד שקבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין חזרה ממשחק החוץ מול מכבי כפר מנדא עם תוצאת שוויון 2:2 (אוריה יהודה ודקל קרן). בכתבה זו נפנה זרקור לעבר משחקי השבת. ביום ראשון תעלה כתבת סיכום מחזור בפינת “צעירים בפעולה”.

היחידים שישחקו מקרב קבוצות מחלקת הנוער של מ.כ גליל גולן. קבוצת ילדים ב’



עירוני קרית שמונה – משחקי בית במגרש הסינטטי

11:00, קבוצת הנוער, שמדורגת במרכז טבלת ליגת העל, תארח את הפועל באר שבע – שמקדימה ב-4 נקודות בלבד את הקו האדום, עבורה זהו משחק מפתח להמשך העונה.

14:00, קבוצת ילדים א’, שסבלה לאחרונה ממכת בידודים, תארח את מ.ס רובי שפירא חיפה.

16:00, קבוצת ילדים ב’ תארח את בני סכנין.

18:00, קבוצת נערים ג’, מוליכת טבלת מחוז חוף, תארח את סגניתה, הפועל מטה אשר, שאותה היא מקדימה ב-4 נקודות.

חוזרים הביתה, בתקווה לחזור לנצח. קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה



עירוני קרית שמונה – משחקי חוץ

14:45, מגרש וסרמיל – באר שבע: קבוצת נערים ב’, שמקדימה ב-4 נקודות את הקו האדום של טבלת ליגת העל, תתארח אצל הפועל באר שבע – שמקדימה אותה ב-5 נקודות.

16:00, מגרש שפירא – נתניה: קבוצת נערים א’, שבשני המחזורים האחרונים זכתה בניצחונות בכורה, אך עדיין מוצאת את עצמה נועלת את טבלת ליגת העל, תקווה להמשיך בפורמה הטובה ולהפחית מתשע הנקודות המפרידות בינה לבין המקום שמוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגת העל, זאת כשתתארח למשחק מאתגר אצל מכבי נתניה – שמדורגת במקום ה-10 בטבלה ומקדימה בפער ניכר את הקו האדום.

לנצח – כי אין ברירה אחרת. שחקני קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה


בני ממבע – הצגה משולשת באצטדיון בבוקעאתא (בכפוף לתנאי מזג האוויר)

10:30, קבוצת ילדים א’ תארח לדרבי דרוזי את איחוד בני כפר סמיע.

12:30, קבוצת הנוער, שמקדימה ב-6 נקודות את הקו האדום של הליגה הארצית – ומרוחקת 4 נקודות מהמקום השני המוביל לעליה לליגה הלאומית, תארח את הפועל כאוכב – שאותה היא מקדימה בזכות יחס שערים.

14:30, קבוצת נערים ב’, שמוליכה את טבלת מחוז הצפון בפער של 3 נקודות על פני סקציה מעלות/תרשיחא, תארח את קבוצת התחתית של מ.כ מג’דל כרום שאגור.

מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ב’ תתארח בשעה 11:30 אצל צעירי טמרה.

לא הזמן למעוד. קבוצת הנוער של בני ממב”ע