כדורגל: טובא הובסה, תיקו במשחק עונה בצפת

צפת סיימה בתוצאת שוויון 1:1 מול מנדא, טובא הובסה בכרמיאל ומצבה הוחמר.

יום חורפי ולעיתים אפילו סוער בחוץ, אך בליגה ב’ עסקים כרגיל. בני ממב”ע אמנם מוצאת את עצמה בסופ”ש הזה חופשית ממשחקים – בהחלט התמזל מזלה, אך נציגות הגליל העליון בליגה – הפועל עירוני צפת ובני טובא א-זנגריה התייצבו למשחקים חשובים, רגע לפני סיום שלב הבתים של הליגה.

הפועל עירוני צפת התייצבה למשחק הביתי מול המוליכה, אחווה כפר מנדא, כשהיא מרוחקת מהפסגה נקודה ומשחק חסר. בתנאי מזג האוויר לשחקני הקבוצות לא היה קל לפתח משחק טוב. למזלה של צפת, מלך השערים של מנדא, מהראן לאלה, שכבש כמחצית משערי הקבוצה (20 מ-42) לא היה כשיר במאת האחוזים ונכנס בשלהי המשחק. כבר בדקה ה-9 צפת עלתה ליתרון 0:1, בן שמואלי חדר לרחבה ומסר לשניר אברג’יל, מלך שערי הקבוצה, שבעט לרשתה של הקבוצה האורחת וקבע יתרון 0:1, שהחזיק מעמד עד שלהי המחצית הראשונה, אז הצליחה הקבוצה האורחת לכבוש שער, שלמעשה קבע את תוצאת המשחק – שוויון 1:1, תוצאה די טובה לצפת, בהתחשב בכך שלכפר מנדא יש משחק אחד יותר ממנה, אך מי שעוקפת אותה עם יתרון של נקודה זו הפועל עירוני כרמיאל. צפת עדיין בשלישיה הראשונה, כשהיא מקדימה בשלוש נקודות ומשחק עודף את בני ממב”ע.

תוצאה די טובה בסך הכל. שחקני צפת (בלבן) במשחק מול בני ממב”ע (צילום: ענאן עמאשה)


אם בהפועל עירוני כרמיאל עסקינן, הרי שהיא ניצחה היום 0:6 את בני טובא א-זנגריה, שבעקבות ניצחונה של אחווה שעב בסכנין ובעקבות הסברה שמכבי ג’דיידה מקר תנצח מחר את האחרונה, איחוד מג’דל כרום, בין טובא לבין חוף מבטחים ייפתח פער שיהיה קשה לסגירה. בהחלט עצוב מאוד, אך הכתובת הייתה על הקיר. קבוצה שמתחילה להתאמן חמישה ימים לפני תחילת עונה ומלקטת תוך כדי שחקנים מכאן ומשם, לא יכולה בעונה כזו עם שיטת תחרות כל כך קשה, להצליח להישאר בליגה.

שקיעה שכזאת. שחקני טובא (באדום) במשחק מול בני ממב”ע