כדורגל: לקראת סופ”ש במחלקות הנוער

כמדי שבוע, זרקור לעבר משחקי קבוצות הנוער מהגליל העליון והגולן.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה – וכמו תמיד אנו עושים סדר בעניינים. בשונה משבועות קודמים, שבהם המשחק נפרסו מסופ”ש ועד לימי תחילת השבוע, הפעם רוב רובם של המשחקים ייערכו בשישי-שבת. מה בתפריט הקל”ב? בשישי – הצגה כפולה בקרית שמונה, משחקי נערים וילדים בשני מוקדים בגולן, משחק בצפת. בשבת ההיצע מצטמצם למשחק נערים בקרית שמונה ומשחק ילדים בכפר בלום. זרקור למשחקי הבית ולמשחקי החוץ של הקבוצות, בכתבה הבאה.

שני משחקים בתוך יומיים. קבוצת נערים א’ של הפועל מרום הגליל



משחקי יום שישי

הצגה כפולה במגרש הסינטטי בקרית שמונה: בשעה 12:00 קבוצת נערים א’ של הפועל מרום הגליל – שניצחה ביום רביעי 1:7 את בני בענה (אביעד שמקה – שלושער, אושר הלל – צמד, יוסף ושדי ונועם אלקיים) ובעקבות כך היא מדורגת במקום ה-9 מבין 12, תקווה ליצור פורמה מצוינת, כשתארח את מכבי עוספייה, שמדורגת במקום השלישי בטבלה ומקדימה אותה ב-8 נקודות. קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה תארח בשעה 14:45 את הפועל מטה אשר.

12:00, בוקעתא: קבוצת ילדים א’ של בני ממב”ע תארח את אחי ביר אל מכסור.

13:00, קצרין: קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין – מוליכת טבלת צפון 1, תארח למפגש קצוות את נועלת הטבלה, מ.כ מג’דל כרום שאגור.

13:30, נחף: קבוצת נערים ג’ של הפועל עירוני צפת, שמרוחקת 9 נקודות מפסגת טבלת צפון 1, תתארח אצל מ.ס בית ג’אן, שאותה היא מקדימה ב-10 נקודות.

13:30, צפת: מיד לאחר סיום משחק הבוגרים בין בני טובא א-זנגריה לצעירי סכנין, ייערך המשחק בין קבוצות ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת וצעירי סכנין.

14:30, קיבוץ עין המפרץ: קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה תתייצב בסגל של 13 שחקנים בלבד, מהם שני שחקנים מקבוצת ילדים ב’, למשחק החוץ מול הפועל מטה אשר. הסיבה: מכת בידודים ופציעות. לטענת קרית שמונה, ההתאחדות לכדורגל סירבה לדחות את המשחק ולא הושגה הסכמה עם מטה אשר על מועד חלופי לקיום המשחק.

15:10, בועיינה נוג’ידאת: קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע תתארח אצל מכבי אחי נוג’ידאת.

יוצאים לגליל המערבי בסגל דל בשחקנים, אך עם הרבה אמונה. קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה


עולים לשחק אחרי הבוגרים. קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת


משחקי השבת

09:00, שפרעם: קבוצת ילדים ב’ של הפועל טובא תתארח אצל מ.ס שפרעם.

10:30, אעבלין: קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל איחוד אעבלין.

10:30, עכו: קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה – שניצחה ביום רביעי 1:5 את מכבי אחי נצרת (ריו לגיסימו – שלושער, עילאי קלמנטקובסקי ואדהם הייב), תקווה לשמור על מקומה בפסגת טבלת מחוז חוף, כשתתארח אצל הפועל עכו – שאותה היא מקדימה ב-7 נקודות.

11:00, כפר מנדא: קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל בית”ר כפר מנדא.

11:30, כפר בלום: קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן תארח את אהלי טמרה.

נשארים בבית. קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן



12:00, הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה, נועלת טבלת ליגת העל, תקווה לזכות בניצחון שני ברציפות ולשפר עמדות בתחתית הטבלה, כשתארח את בית”ר ירושלים – שמקדימה את הקו האדום ב-9 נקודות.

12:30, הצגה כפולה במגרשי אבי רן – חיפה: קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה תקיים משחק שני בתוך 24 שעות, הפעם משחק חוץ מול קבוצת המשנה של מ.כ נווה יוסף חיפה. במגרש המקביל תשחק קבוצת טרום א’ של עירוני קרית שמונה מול בית”ר חיפה.

13:00, מגרש רמת השקמה – ר”ג: קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, שמדורגת במקום השישי בטבלת ליגת העל, תנסה לשפר עמדות בצמרת המשחק החוץ מול הפועל ר”ג, שאותה היא מקדימה בנקודה אחת.

13:30, אצטדיון טבריה: קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע, שמוליכה את טבלת הצפון, תתארח אצל עירוני טבריה – שאותה היא מקדימה ב-7 נקודות.

14:45, מגרש שפירא – נתניה: קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה, שמקדימה ב-6 נקודות את הקו האדום, תתארח אצל מכבי נתניה – שמדורגת במקום השלישי בטבלה.

19:30, אצטדיון בית שאן: קבוצת הנוער של בני ממב”ע, שמרוחקת 3 נקודות בלבד מהמקום השני של טבלת הליגה הארצית, שמוביל לעליה לליגה הלאומית, תתארח אצל הפועל בית שאן, שמדורגת מתחת לקו האדום ואותה היא מקדימה ב-9 נקודות.

מפגש צמרת עם נוף לכנרת. שחקני קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע