כדורגל: לקראת סופ”ש בגזרת ליגה ב’

שני משחקים בשישי, משחק אחד בשבת. זרקור לכל אחד מהם, בכתבה הבאה.

סופ”ש של כדורגל בגזרת מחוז צפון א’ של ליגה ב’. שלוש הקבוצות מאזורי הסיקור שלנו, ששובצו בבית א’, יתייצבו למשחקים חשובים מאוד, במסגרת המאבק של שתיים מהן להשתלב בפלייאוף העליון ובמסגרת המאבקים של אחת מהן לשפר עמדות במסגרת מאבקי התחתית.

מתחילים עם משחקי יום שישי. בשעה 11:30 בני טובא א-זנגריה “תארח” במגרש בצפת למפגש תחתית חשוב את צעירי סכנין. טובא מדורגת במקום אחרון, בעוד שצעירי סכנין מדורגת במקום הלפני האחרון ומקדימה אותה שתי נקודות. שתי הקבוצות מתייצבות למשחק אחרי שזכו בניצחונות חשובים בשבוע שעבר – טובא עם ניצחון 0:1 במשחק החוץ מול אחווה שעב, שמדורגת במקום השישי בטבלה – בעוד שצעירי סכנין הדהימה את כולם עם ניצחון 3:5 על המוליכה אחווה כפר מנדא. בהחלט משחק מפתח לכל אחת מהקבוצות. טובא יודעת שניצחון יפחית מסיכוייה להישאר בליגה.

משחק על כל הקופה לשתיהן. שחקני טובא (באדום) ובני ממב”ע



בשעה 13:00 הפועל עירוני צפת תתארח במגרש בשעב אצל מכבי ג’דיידה מקר. צפת מדורגת במקום השני, במרחק 4 נקודות ומשחק חסר מפסגת הטבלה. יריבתה מדורגת במקום החמישי ומרוחקת ממנה שתי נקודות בלבד. בסיבוב הראשון צפת נחלה הפסד 2:0 בביתה. הפעם צפת תקווה להיראות טוב יותר במשחק מול קבוצה שניצחה בשבוע שעבר באותה תוצאה את הפועל עירוני כרמיאל, שעד לא מזמן הוליכה את הטבלה. ניצחון צפתי יקרב להבטחת מקום בפלייאוף העליון, הפסד יסבך את המצב.

בני ממב”ע תתארח ביום שבת, בשעה 11:00, אצל אחווה שעב. ממב”ע מדורגת במקום השלישי ובמרחק שתי נקודות ומשחק חסר מהפסגה, בעוד ששעב מדורגת במקום ה-6 מבין 8 קבוצות והיא צריכה נקודות כמו אוויר לנשימה, כדי לשפר עמדות בתחתית הטבלה. ניצחון של הקבוצה מהגולן יחזק את מעמדה בצמרת ויהיה צעד משמעותי להבטחת מקומה בפלייאוף העליון. הפסד עלול יהיה לעלות ביוקר בטבלת הסיום של הליגה.

רוצות להבטיח מקום בפלייאוף העליון. בני ממב”ע (באדום) והפועל עירוני צפת