כדורסל: ראשון בשומרון, שני ושלישי בגליל

שבוע של כדורסל בפתח. מבט למשחקי קבוצות הדגל של הכדורסל הגלילי, בכתבה זו.

שבוע חדש של כדורסל בפתח, רגע לפני שזה קורה, זמן להפנות מבט לעבר משחקי קבוצות הדגל של הכדורסל הגלילי. אז מה בתפריט? הערב (ראשון) מ.ס “דניאל” צפת במפגש צמרת מאתגר, מחר קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון במשחק ביתי חשוב מול קבוצה דרומית וביום שלישי משחק נשים ביתי ראשון ואחרון לחודש ינואר, כל אלה מצפים לכם בשבוע הקרוב. מתחילים בסקירה עם משחקי יום ראשון ויום שלישי ובהמשך עוברים ל”מנה העיקרית”.

קבוצת הגברים של מ.ס “דניאל” צפת תתארח הערב למשחק צמרת אצל אליצור שומרון (19:00, כפר תפוח). שתי הקבוצות הן חלק ממשולש שמוביל את הליגה, הצלע השלישית היא הפועל כפר סבא – שניצחה את שתי הקבוצות – ואם היא תנצח הערב במשחקה את קבוצת התחתית של מכבי כרמיאל, היא תוביל את הטבלה ומי שתהיה צמודה אליה היא המנצחת במשחק בין השומרון לצפת. בקבוצה מהשומרון משחקים שני שחקנים עם עבר צפתי, הגארד איתי אלון והפורוורד שון לבנבוסקי, שהם שחקני מפתח בקבוצה כמו גם הרכז תומר בר אבן. בהחלט צפוי משחק מאוד מאתגר באולם מאוד ביתי. הצפי הוא למשחק שיסתיים בהפרש נמוך לאחד מהצדדים.

לחזור מהשומרון עם ניצחון. שחקני צפת, הצוות הניהולי והמקצועי



קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון תארח ביום שלישי, בשעה 19:30, באולם “דנציגר” בקרית שמונה, את אליצור יבנה. לגליל המאזן השלישי בטיבו בליגה שעומד על 3-7, בעוד שיבנה מדורגת במקום ה-12 עם מאזן הפוך מזה של הגליל. לשחקניות הגליל יהיה זה משחק ביתי ראשון ואחרון לחודש זה, כך שכדאי מאוד להגיע ליציע, על אחת כמה וכמה, כשלקהל מובטחת מנת פופקורן חמה בהפסקת המחצית.

צריכות את התמיכה שלכם מהיציע. שחקניות הגליל לצד הצוות המקצועי



הגענו ל”מנה העיקרית” – משחקה של קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון מחר (שני) מול הפועל באר שבע, בשעה 19:00, באולם “הפיס” בכפר בלום. גליל עליון מדורגת במקום החמישי בטבלה, באר שבע במקום העשירי, אם כי שיחקה משחק אחד פחות משחקני הגליל, שחזרו מבאר שבע עם ניצחון 61:73, שגרם להתפטרותו של רמי הדר מאימון הקבוצה מבירת הנגב.

אחרי שהצליחה לקטוע רצף של שלושה הפסדים הפועל גליל עליון עם ניצחון ביתי דרמטי 80:81 על מכבי ראשון לציון, הפועל גליל עליון תקווה להישאר על מסלול הניצחונות גם מחר, במשחק מול קבוצה עיקשת, שאמנם הפסידה בשלושת משחקיה האחרונים, אך נתנה פייט צמוד לשניות האחרונות ליריבותיה: מכבי ת”א, הפועל חיפה והפועל חולון.

כך זה הסתיים בפעם הקודמת. שחקני הגליל חוגגים ניצחון באולם “הקונכיה” (צילום: גיל נוימן)



שחקן המפתח של הפועל באר שבע למשחק הוא הפורוורד, דרק פארדון – שמוביל את רשימת הקלעים עם ממוצע של 16.2 נקודות למשחק ואת רשימת הריבאונדרים עם ממוצע של 9.7 למשחק – אין ספק שמדובר בשחקן מאתגר להתמודדות לגבוהים הגליליים, גבי צ’אצ’שוילי, ברייס וושינגטון ונמרוד לוי – שיצטרכו לתת מענה גם לג’וניור איטו – שעומד על ממוצע של 15.9 נקודות ו-6.1 ריבאונדים למשחק. מהגארדים הגליליים בראשות אייק איירבו ושאבון לואיס, יידרש לתת תשומת לב לגארדים האורחים – אמיר בל, שעומד על ממוצע של 9.1 נקודות ו-4.5 אסיסטים, הגארד קודי דמפס – שעומד על ממוצע של 16.1 נקודות למשחק. ברשימת הגארדים של באר שבע ניתן למצוא גם שחקן עם עבר גלילי, גל גילינסקי, ששיחק בשורות הגליל בעונת 17/18, שבה באר שבע העפילה לליגת העל.

איך רואים את המשחק? כדי לצפות בו מהיציע יש לעמוד בהנחיות התו הירוק ולרכוש כרטיס באתר “לאן“. ניתן לרכוש מנוי להמשך משחקי הסיבוב השני ומשחקי הבית בליגה הבלקנית באתר “לאן”.  כדי לצפות במשחק בטלויזיה, יש לפתוח את ערוץ 59.

למלא את האולם במנויים (צילום: גיל נוימן)