קרן אור מהשרון

הכדורסלנית קרן מוזס מגלה הצטיינות מרשימה בשורות הפועל גליל עליון. שמחים לארח אותה לראיון בפינת “ספורטאית החודש”.

הפועל גליל עליון השיגה ביום שלישי האחרון את ניצחונה השישי ברציפות בכל המסגרת. הקבוצה שמודרכת ע”י זיו ברתנא ועוזריו, מעיין דיין ונבו נביזדה, חזרה מת”א עם ניצחון 63:65 על בני יהודה ת”א ובעקבות כך היא נהנית יחד עם יריבתה האחרונה ועם הפועל מג’דל כרום מהמאזן השלישי בטיבו בליגה. בריצה המרשימה של הפועל גליל עליון ובכלל בהצלחה של הקבוצה העונה, בולטת במיוחד שחקנית החיזוק שמגיעה מהרצליה, הגארדית קרן מוזס, בת 28 מהרצליה, שהובילה את רשימת הקלעיות במשחק האחרון עם 15 נקודות.

אוהבים אותה בגליל. קרן מוזס ושחקניות ממחלקת הנערות של הגליל במשחק נבחרת הנשים מול לטביה



קרן מוזס הגיעה בקיץ האחרון להפועל גליל עליון, כשבאמתחתה רזומה מרשים הכולל הופעות רבות במדי הנבחרות הצעירות של ישראל, הובלה של קבוצות הנערות של בנות הרצליה לזכיות בתארים ופרק משחק מגוון כשחקנית בוגרת הן בליגת המכללות והן כשחקנית בליגות הנשים הבכירות במדי בנות הרצליה, הפועל פ”ת, אליצור חולון והפועל כפר סבא. מוזס התמנתה בקיץ האחרון למנכ”לית מנהלת ליגת העל לנשים, אך ממש בימים האחרונים התפטרה מתפקידה. בהפועל גליל עליון מאוד מרוצים מהשתלבותה ותרומתה לקבוצה. מנהל הקבוצה, ליאור סרף, כדורסלן בעברו, משתף בחוות דעת: “קרן דמות חיובית מאוד. מקצוענית ברמות הגבוהות ביותר, מגיעה ראשונה לכל אימון ומשחק, עובדת קשה מאוד, מאוד חשוב לה הקבוצה והשחקניות בקבוצה. מנהיגה אמיתית ושחקנית התקפה מוכשרת. מאחל לה שתמשיך בדרך הזו,  כי איתה השמים הם הגבול”.

חיוך של ניצחון. קרן מוזס לאחר המשחק ביום שלישי האחרון



קרן, מה מביא אותך צפונה?

“היכולת להתחרות והחומר האנושי שממנו הקבוצה הזו מורכבת”.

איך את מחלקת את הזמן בין השהות במרכז לשהות בצפון?

“לקח לי לא מעט שנים – ואני עדיין בתהליך, להבין איך לשלב את הכדורסל בחיים שלי, בלי לתת לזה להשתלט לגמרי. אני מחויבת למינימום פעמים בשבוע שאני צריכה להגיע לגליל. לשמחתי, הצוות המקצועי סומך עליי ויודע שכשאני יכולה, אני מגיעה גם מעבר למה שאני מחויבת. אני משתדלת פעם בחודש לעשות סוף שבוע בגליל, כדי להרוויח עוד אימון ובמקביל להנות מהשקט והפסטורליות המדהימה שיש פה”.

הקבוצה שלכן בפורמה טובה, אחרי שפתחתן את העונה עם קצת חוסר יציבות מבחינת המאזן, שעמד על 3-3. למה את מייחסת את ההצלחה של התקופה האחרונה?


“אני לא מייחסת את המילה הצלחה לשום תקופה או נצחון כזה או אחר בזמן הזה של העונה. הצלחה תמדד בסוף העונה. אני כן יכולה להגיד שלדברים לוקח זמן להתחבר. ככל שאנחנו מתאמנות ומשחקות יותר יחד, כך גם החיבור, התיאום, והאמון בין השחקניות גובר”.

 את ההשתלבות המוצלחת שלך בקבוצה למה את מייחסת?

“לא יודעת להגדיר עדיין, מה והאם ההשתלבות שלי מוצלחת, אבל כן יכולה להגיד שמהיום הראשון שהגעתי לקבוצה, השחקניות והצוות המקצועי חיבקו אותי, פתחו לי את הדלת, ואפשרו לי להשתלב בקבוצה. רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לשחקניות ולצוות שקיבלו אותי, בהצטרפות מאוחרת, באמת בזרועות פתוחות וחמות, וכמובן להנהלה שזה הסבב השני שלי איתם, והם בעצם המהות של הקבוצה”.מה את צופה לקבוצה בהמשך הדרך? מה המטרות שאת מציבה לעצמך ולקבוצה?

“המטרות שאני מציבה לעצמי ולקבוצה, הן אותן מטרות- להשאר בריאות, ולמקסם את הפוטנציאל כאינדיבידואליות, על מנת שנוכל למקסם את הפוטנציאל שלנו כקבוצה”.

ומחוץ למגרש, מה היעד הבא שלך?

“אני בוגרת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, ועד ליום חמישי הייתי מנכ”לית ליגת העל בכדורסל נשים. אני מצפה מאוד לעתיד, ולתפקיד החדש והמאתגר שאותו אני הולכת למלא. בשלב זה, לא אפרט מעבר”.

קרן מוזס התראיינה לראיון קליל בעמוד הפייסבוק של קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון. לקריאה, הקליקו כאן

המשכיות – מילת המפתח. קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון