לקראת סופ”ש של כדורגל במחלקות הנוער

כל מה שצריך לדעת לקראת משחקי סופ”ש במחלקות הנוער, בכתבה הבאה.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. האמת שסופ”ש הזה כבר יצא לדרך אתמול עם מספר משחקים, שעליהם נרחיב בפינת “צעירים בפעולה” בתחילת השבוע. מה שכן, נוכל
לעדכן אתכם בתוצאות:

בני ממב”עקבוצת הנוער ניצחה 0:2 את מ.ס כפר יאסיף, קבוצת נערים ב’ ניצחה 0:3 את צעירי בענה וקבוצת ילדים א’ ניצחה 0:5 את בני דיר אל אסד.

הפועל עירוני צפת קבוצת הנוער הפסידה 7:2 למכבי דבוריה, קבוצת ילדים א’ הפסידה 5:1 למכבי כפר מנדא.

עירוני קרית שמונה – קבוצת ילדים ג‘ ניצחה 2:5 את משחק החוץ מול מ.ס קרית ים.

מכאן נמשיך לתפריט משחקי סופ”ש ותחילת השבוע הקרוב בגזרת קבוצות מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן. אז מה צפוי קל”ב? היום (שישי) הצגה כפולה בקצרין, משחק במגרש הסינטטי בקרית שמונה ובמגרש בכפר בלום. מחר – שלושה משחקים בקרית שמונה, משחק אחד בבוקעאתא. מתחילים בסקירה.

“יובנטוס” של הצפון בפסגת טבלת הצפון. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע



משחקי יום שישי

12:00, שפרעם: קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת תתארח אצל איחוד בני שפרעם.

הצגה כפולה בקצרין: בשעה 12:00 קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין – מוליכת טבלת צפון 1, תארח את הפועל עירוני צפת – שמדורגת במקום הרביעי ואותה היא מקדימה ב-6 נקודות. בשעה 13:45 קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין תארח את צעירי סכנין.

14:45, כפר בלום: קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן תארח את מכבי קרית אתא.

14:45, הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת ילדים ג’ של עירוני קרית שמונה, שניצחה אתמול 2:5 את מ.ס קרית ים, תארח את מכבי קרית אתא.

מחכים לכם במגרש בקצרין. קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין

משחקי השבת – קבוצות עירוני קרית שמונה מארחות במגרש הסינטטי

09:00 – קבוצת נערים ב’ תארח את הפועל פ”ת, שאותה היא מקדימה בזכות יחס שערים עדיף. השתיים מקדימות את הקו האדום של טבלת ליגת העל בחמש נקודות.

11:30 – קבוצת נערים א’, נועלת טבלת ליגת העל, תקווה לניצחון בכורה העונה במשחק ביתי מול הפועל כפר סבא, שמדורגת גם היא מתחת לקו האדום, אך מקדימה את קרית שמונה ב-12 נקודות.

14:15 – קבוצת הנוער, שמדורגת בחלק העליון של מרכז טבלת ליגת העל, תארח את מכבי חיפה – שמקדימה אותה ב-6 נקודות, שבוע לאחר שבמשחק הגביע שנערך בחיפה ניצחה הקבוצה המקומית 1:2.

16:45 – קבוצת ילדים א’ תארח את בית”ר חיפה.

משחקי שבת נוספים

12:00, סכנין: קבוצת טרום א’ של עירוני קרית שמונה תתארח אצל בני סכנין.

12:30, בוקעאתא: קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע תארח את צעירי סכנין.

יום ראשון

19:30, הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת נערים א’ של הפועל מרום הגליל, שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלת מחוז צפון, תארח את בני בענה, נועלת הטבלה, שאותה היא מקדימה ב-7 נקודות.

הגיע הזמן לנצח. קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה