כדורגל: סיכום שבוע במחלקות הנוער

2 מקבוצות עירוני קרית שמונה העפילו לרבע גמר הגביע. סיכום סופ”ש בגזרת מחלקות הנוער, בכתבה הבאה.

*. כתבה זו עלתה לראשונה ביום ראשון ה-26/12. נתחיל בעדכונים מהיום (רביעי, 29/12)

קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה ניצחה היום (רביעי) 1:2 את משחק הליגה מול הפועל חדרה, משחק בין שתי קבוצות מרכז טבלה, שבסיומו קרית שמונה היא זו שמחזקת עמדות במרכז הטבלה. למרות שנקלעה לפיגור משער שספגה בדקה ה-43, הצליחה קרית שמונה לנצח בזכות שערים שכבשו ברבע השעה הראשונה של המחצית השניה מוחמד אבו רומי ואלמוג בוים.

קבוצת ילדים א’ של הפועל מרום הגליל ניצחה 0:3 את מ.ס ג’וליס. כבשו לזכותה: יעקב ישראל סופר, אור מרדכי ויטנברג ושוהם אזרואל.

קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת סיימה היום בצוהריים את משחקה הביתי מול מ.כ בועיינה נוג’ידאת בתוצאת שוויון 2:2. את השערים לזכותה כבשו: זיו יפרח ואליה אפריאט.

השגרירים: החלוץ שחף ספיר (יסוד המעלה) נפרד מהאלופה מכבי חיפה, בשורותיה כבש 7 שערים וסיפק 5 בישולים. ספיר לא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה ומאחר ושיחק פחות מ-50 אחוז מזמן המשחק של משחקי קבוצתו מימש סעיף בחוזהו לעזוב את הקבוצה. ספיר הצטרף לקבוצת הנוער של הפועל רעננה עד לסיום העונה. לרעננה אופציה לעונה נוספת במידה ותהיה התאמה הדדית בין הצדדים.

אביהוא סבתי (קרית שמונה) – קשרה המוכשר של קבוצות הנוער ונערים א’ של עירוני טבריה, כבש ביום שני האחרון ארבעה שערים בניצחונה של קבוצתו 2:8 על הפועל איתיחאד נצרת.

שחף ספיר במעמד החתימה בהפועל רעננה יחד עם סוכנו, אדם קידן (צילום: מדיה הפועל רעננה)





כובש בצרורות. אביהוא סבתי




להלן פרטי הכתבה מתחילת השבוע:

סופ”ש במהדורה מצומצמת בגזרת מחלקות הנוער, שכלל מספר מצומצם של משחקים במסגרת גביע המדינה ומספר מצומצם של משחקי ליגה. גולת הכותרת של סופ”ש הזה: עלייתן של קבוצות נערים ג’ וילדים ג’ של עירוני קרית שמונה לשלב רבע גמר גביע המדינה. מתחילים בסקירה, לא לפני שנפרגן למחווה שארגנו בני משפחות שחקני קבוצת ילדים ג’ של עירוני קרית שמונה, שנעמדו בשני טורים מחוץ למגרש הסינטטי בקרית שמונה והריעו לשחקנים ולמאמן אבי נגאוקר.



עירוני קרית שמונה

קבוצת נערים ג’ הדרימה לבירת הנגב למשחק מול הפועל באר שבע, שמשחקת בליגת מרכז 2 – הליגה האיכותית ביותר בשנתון נערים ג’. הקבוצה שמודרכת ע”י תומר חזות ומאיר סויסה, הגיעה כבר ביום שישי אחה”צ למלון בבאר שבע והתכוננה למשחק בצורה מקצועית ומקיפה. שער שכבש ריו לגיסימו כבר בדקה ה-2 של המשחק סלל את דרכה של קרית שמונה לניצחון 0:1 ולהעפלה לשלב רבע הגמר. סיקור נרחב של המשחק באתר “וולה”.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 2:3 בביתה את הפועל הוד השרון, המשחקת בליגת שרון החזקה. במחצית הראשונה אורי ממן הצפתי העלה את קרית שמונה ליתרון 0:1 משער בבעיטה מחצי מגרש, אך הקבוצה האורחת כבשה בהמשך שער שקבע שוויון 1:1. במחצית השניה תום אשמוז כבש שער שהעלה את קרית שמונה ליתרון 1:2, אך שוב פעם שער שכבשה הוד השרון קבע שוויון 2:2. בהארכה שער שכבש אייאן תולסן במבצע אישי, לאחר שזכה למסירה מצוינת מאורי ממן, קבע את תוצאת המשחק – ניצחון 2:3 לזכות קרית שמונה.

קבוצת הנוער הודחה בשלב 32 הגדולות, לאחר שנחלה הפסד 2:1 במשחק החוץ מול האלופה, מכבי חיפה, שכבשה שערים בדקות ה-42 וה-60. קרית שמונה צימקה בדקה ה-64 עם שער של הבלם והקפטן, אור חסין, שחזר לשחק אחרי שהחלים מפציעה. בשורות מכבי חיפה חלקו משבצת משחק מלאה יחדיו שניים מיוצאי מחלקת הנוער של קרית שמונה – החלוץ שחף ספיר (יסוד המעלה), שפתח בהרכב והוחלף בדקה ה-66 בקשר עידו אלמישלי (דפנה).

קבוצת ילדים א’ נפרדה ממשחקי הגביע בשלב שמינית הגמר עם הפסד 5:0 במשחק החוץ מול מכבי חיפה, שנחשבת לאחת מהקבוצות החזקות ביותר בארץ.

קבוצת ילדים ב’ נחלה הפסד 3:2 במשחק הליגה מול מכבי קרית חיים. אוראל מדר ושליו דיין כבשו לקרית שמונה.

קבוצת טרום א’ ניצחה 1:7 את מ.ס קרית ים

תמונת ניצחון מבירת הנגב. קבוצת נערים ג’ חוגגת




בני ממב”ע

קבוצת הנוער קיימה משחק השלמה ביתי מול מוליכת טבלת ארצית צפון, הפועל ערערה, לאחר שבשבוע שעקב תנאי מזג האוויר לא אפשרו את קיום המשחק בשבוע שעבר. שער שכבש אדהם ספדי העניק לממב”ע יתרון 0:1 בדקה ה-20, אך 13 דקות לאחר מכן שער עצמי שכבש אנאס רדא קבע שוויון 1:1. שער שכבש סיזאר רבאח בדקה ה-68 סלל את דרכה של ממב”ע לניצחון שמרחיק אותה כדי 6 נקודות ומשחק עודף מהקו האדום. בשורותיה של ממב”ע ערך הופעת בכורה בת מחצית אחת הקשר נג’ואן סובח, שחזר לשורותיה אחרי עונה וחצי בבני סכנין.

ניצחון הרואי. קבוצת הנוער של בני ממב”ע