כדורסל נשים: גליל קפצה למקום השלישי

ניצחון 63:65 במשחק החוץ המאתגר מול בני יהודה ת”א העלה את הקבוצה למקום ה-3 בטבלה.

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון זכתה הערב בניצחון מאוד חשוב במסגרת מאבקי הצמרת של הליגה הלאומית – ניצחון 63:65 במשחק החוץ מול בני יהודה ת”א, שדורגה במקום השלישי בטבלת הלאומית והקדימה את הגליל ביתרון של נקודה אחת. היה זה משחק צמוד ומרתק, שבסיומו שחקניות הגליל חגגו ניצחון חשוב והן עושות את הדרך צפונה (לפחות הצפוניות שבחבורה) יחד עם הצוות המקצועי עם שמחה גדולה וסיפוק מירבי.

אחרי רבע ראשון צמוד, שהסתיים ביתרון 15:16 לזכות הקבוצה המארחת, הגיע לו רבע שני עוצמתי של שחקניות הגליל, שהקשיחו את ההגנה ונהנו ממשחק התקפה קולח, בדרך ליתרון 21:31 בתום המחצית הראשונה.

שחקניות הגליל הצליחו לשמור על יתרונן לאורך כל הרבע השלישי ולאורך המחצית הראשונה של הרבע הרביעי. חמש דקות ורבע לתום המשחק הצליחה הקבוצה המארחת להשוות את התוצאה ל-52:52. בנקודה הזו שחקניות הגליל שינסו מותניים מחדש וחזרו לצעוד ביתרון דו ספרתי משתנה. דקה ורבע לסיום היתרון הגלילי עמד על 59:62. סל שדה שקלעה דבי בלייברג, 50 שניות לסיום המשחק, הגדיל את היתרון ל-59:64, אך סל שדה שקלעה בני יהודה ושתי קליעות עונשין מוצלחות, צימקו את היתרון הגלילי ל-63:64, כשש וחצי שניות לתום המשחק. גליל יצאה להתקפה, עבירה שביצעה בני יהודה שלחה את ענבר לברון לקו העונשין, קליעה אחת מוצלחת הספיקה כדי לקבוע ניצחון גלילי 63:65.

קרן מוזס הובילה את רשימת הקלעיות של הגליל עם 15 נקודות, הדר רפאל קלעה 13 נקודות, דבי בלייברג קלעה 12 נקודות, מיקה ביתן קלעה 10 נקודות, רג’ינה גליידה קלעה 8 נקודות, ענבר לברון קלעה 5 נקודות ואמה רוזנסטון קלעה 2 נקודות.

המטרה הושגה. שחקניות הגליל שמחת ומאושרות