רשמים מאולימפיאדת תל חי הראשונה

מזג האוויר הקר לא עמד בפני האולימפיאדה הראשונה של המכללה. רשמים בכתבה הבאה.

במזג אוויר סגרירי, התקיימה השבוע לראשונה אולימפיאדת תל-חי. לצד הכנסים והוובינרים האקדמיים המתקיימים במכללה, הוחלט באגודת הסטודנטים לקיים אירוע ספורט שיחבר בין הקמפוסים השונים של תל-חי והקהילה בקצרין. לשם כך הוזמנו תלמידי מגמת החינוך הגופני מבית הספר נופי גולן, סטודנטים מהחוג למדעי התזונה בתל-חי וסטודנטים מקורסים שונים בקמפוס קצרין. בלטו בהשתתפותם הסטודנטים בקורס הכושר הגופני של המרצה, רוני יבלנובסקי ששימש דוגמא ומופת לתלמידיו ולקח חלק מלא באירוע הספורט.  

                     
לנוכח מזג האוויר הסגרירי, כל הפעילות הספורטיבית שתוכננה באצטדיון האתלטיקה, הוסבה לאולם הספורט שבקמפוס. הקבוצות השונות שהתחרו, קיבלו חולצות ייעודיות בצבעים שונים מהמכללה. אולם הספורט קושט בשלטי ענק של נותני החסות: חברת נעלי הוקה, משקפי אולימפוס וחברת בלו.

תחנות האתגר, הפיחו את רוח התחרות בין הקבוצות ובסיומם זכתה הקבוצה הירוקה של הסטודנטים מהקורס כושר גופני של המרצה יבלנובסקי. כמו כן, כחלק מההפניניג המרשים שהתקיים במרכז הקמפוס: הסטודנטים פתחו דוכנים שכללו מוצרי אמנות, איפור, מזון ומשקאות, חברת הוקה פינקה את המשתתפים בנעלי ריצה איכותיות שהוגרלו ,לצד משקפי אולימפוס הייחודיים לספורט. היועץ המקצועי של האירוע, ד”ר אלון הירש – מרצה ממכללת תל-חי, ציין בחום את השקעתם של כל הסטודנטים  מהאגודה ובראשם,האדי זועבי ויושב ראש האגודה בר טויטו המוכר היטב גם כ- די-ג’י בקריית שמונה. האירוע סוכם בהצלחה יתרה ונקבע כבר מועד לאולימפיאדת תל-חי השנייה בשנת הלימודים הבאה, סיכם, ד”ר אלון הירש, מרצה במכללת תל-חי.

סרטון מאולימפיאדת תל חי הראשונה