כדורגל: עצירה ברמזור האדום של בלומפילד

עירוני קרית שמונה הפסידה 2:0 להפועל ת”א, במשחק שבו השיפוט לא היה במיטבו בלשון המעטה.

הריצה המרשימה של עירוני קרית שמונה נעצרה לפני זמן קצר. אחרי ארבעה ניצחונות רצופים מוצאת את עצמה עירוני קרית שמונה בצד המפסיד. לפנות ערב התארחה הקבוצה הצפונית אצל הפועל ת”א, שהקדימה אותה בזכות יחס שערים. משחק שלא התעלה לרמה גבוהה, שתצוגת השיפוט של צוות השופטים בראשות נאא’ל עודה הייתה הסוגיה המרכזית, בסיומו של משחק ניצחון 0:2 לזכות הפועל ת”א.

עירוני קרית שמונה עלתה למשחק עם שינוי אחד בהרכב, בחוליית הקישור האחורי נדב נידם החליף את סמואל בראון. המחצית הראשונה של המשחק התאפיינה בחוסר דיוק מצד שתי הקבוצות, מצב אחד מאיים באופן משמעותי נרשם במחצית הזו – כשבדקה ה-42 איתמר שבירו בעט מכ-20 מטרים כדור חזק, שנהדף ע”י ארנסט שטקוס לקרן.

המחצית השניה הייתה עשירה באירועים. היא נפתחה עם בעיטה מסוכנת של רועי קהת מתוך הרחבה לקורת שערה של הפועל ת”א. בדקה ה-53 מורגן פרייר ספג כרטיס אדום שלישי העונה. פרייר, שלחובתו היה כרטיס צהוב אחד משלב מוקדם של המשחק, ספג כרטיס צהוב בגין החלטה שגויה של השופט עודה, שטען שפרייר ביצע עבירה המחייבת שליפת כרטיס צהוב שני לדן אייבינדר, “אקס” קרית שמונה. קרית שמונה נותרה בעשרה שחקנים והלחץ התל אביבי על שערה התגבר. בדקה ה-67 גיא מזרחי הכשיל בתוך הרחבה את אלון אזוגי, מגינה של הפועל ת”א. הכשלה גבולית ולא קלה לפסיקה. את בעיטת הפנדל ביצע כהלכה דן אייבינדר, שהעלה את הפועל ת”א ליתרון 0:1.

עלה מהספסל בשלב מאוחר. אדריאן רוצ’ט (צילום: פושקו)



בדקה ה-69 שוויון מספרי בין סך שחקני הקבוצות: בני טרידובסקי, מגינה השמאלי של הפועל ת”א, ביצע עבירה על רועי קהת ולחובתו נשלף כרטיס צהוב שני. בדקה ה-74 מהפך, אבל לא בשערים: שי אייזן, קשרה של הפועל ת”א, פגע בצורה גסה בנדב נידם ולחובתו נשלף כרטיס אדום. קרית שמונה ניסתה לנצל את יתרונה המספרי כדי למחוק את היתרון התל אביבי, אך בדקה ה-89 עלא ג’עפר הכשיל “אקס” אחר של קרית שמונה ברחבה, החלוץ שלומי אזולאי. גם את בעיטת הפנדל הזו ביצע דן אייבינדר כהלכה, השלים צמד והוליך את קבוצתו לניצחון 0:2.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, עלא ג’אפר, זיו מורגן, עאיד חבשי, גיא מזרחי (ניר דרורי -85),  ידין לוגסי (אדריאן רוצ’ט – 82), אובידיו ביק, נדב נידם (סמואל בראון -82), רועי קהת (גיא בן לולו – 77), מורגן פרייר ואיתמר שבירו (סטפן מילוסביץ’ – 82)

כרטיס אדום ראשון בקריירת הבוגרים. גיא מזרחי (צילום: שלומי גבאי)