כדורגל: לעבור באדום בדרך לניצחון

עירוני קרית שמונה תתארח אצל הפועל ת”א בתקווה לזכות בניצחון חמישי ברציפות.

שלושה ימים לאחר שזכתה בניצחון דרמטי 0:1 על מכבי פ”ת, שהעלה אותה למקום השישי בטבלת ליגת העל, המרוחק מרחק שתי נקודות מהמקום השלישי בטבלה, עירוני קרית שמונה תקווה להמשיך את הפורמה המצוינת במשחק החוץ מול קבוצה המקדימה אותה בזכות יחס שערים – הפועל ת”א, משחק שייצא לדרך בשעה 17:30, באצטדיון בלומפילד ביפו (שידור ישיר בערוץ 53).

מפגש “אקסים” מרובה על כר הדשא נמנע מסיבות שונות. חוזהו של קובי רפואה – מאמן קרית שמונה בעונה שעברה, טרם עבר בבקרה התקציבית והוא לא יורשה להדריך את הפועל ת”א מהקווים. מבין שבעת השחקנים שהפועל ת”א תחסר הערב, הקשר שלומי אזולאי והחלוץ לוסיו מרינאו מוצאים עצמם גם הם ברשימת החסרים. שני ה”אקסים” מהצד של הפועל ת”א ניתן למצוא את  הקשר יואב הופמייסטר – שצפוי להתחיל את המשחק על הספסל ושני שחקנים נוספים שקרוב לוודאי יפתחו בהרכב – הקשר דן אייבינדר  והחלוץ שלומי אזולאי – שכבש צמד שערים במשחק הניצחון 1:4 על מ.ס אשדוד באמצע השבוע.

עתיד לפתוח שוב בעמדת המגן השמאלי. גיא מזרחי במשחק מול הפועל חדרה (צילום: שלומי גבאי)



הפועל ת”א תחסר את שני המגינים הפותחים שלה – בן ביטון ודורון ליידנר, בעוד שבקרית שמונה שוב עתיד לעלות גיא מזרחי בעמדת המגן השמאלי – כדי לאפשר לזיו מורגן להמשיך בעמדת הבלם לצידו של עאיד חבשי. קרית שמונה צפויה לעלות במערך של 4-4-2, בהרכב כמעט זהה לזה שעלה במשחק מול מכבי פ”ת, אם כי נראה כי מורגן פרייר, שלא היה במיטבו, יפנה את מקומו בהתקפה לסטפן מילוסביץ’, שצפוי לפתוח לצידו של איתמר שבירו. הפועל ת”א צפויה לעלות במערך של 4-5-1, עם שחקני כנף בדמותם של עידן ורד ואושר דוידה – שכבש צמד אף הוא במשחק מול מ.ס אשוד. המפתח להצלחה של קרית שמונה במשחק טמון בסגירה טובה באגפים, ניצול חסרונם של המגינים הקבועים של הפועל ת”א כדי לייצר התקפות מהאגפים, משחק הגנה יעיל ומשחק התקפה תכליתי כפי שהיה במשחקים האחרונים.

המאמן סלודבאן דראפיץ והחלוץ איתמר שבירו מסרו את התייחסותם לקראת המשחק בוידאו הבא: