כדורגל: ממב”ע לא קפאה בצפת, טובא – כן

בני ממב”ע זכתה בניצחון 1:4 על בני טובא א-זנגריה, שסופרת הפסד נוסף.

שבוע לאחר שהמשחק הביתי שבו אירחה את הפועל עירוני צפת הופסק בשל ערפל כבד, התייצבה בני ממב”ע במגרשה של הפועל עירוני צפת למשחק מול בני טובא א-זנגריה. ממב”ע התייצבה למשחק, כשהיא מרוחקת 3 נקודות ומשחק חסר מפסגת הטבלה, בעוד שטובא התייצבה למשחק כשהיא במקום הלפני אחרון בטבלה. בשורות טובא ערך הופעת בכורה מחודשת המאמן פחרי עסקאלה – שהוביל את הקבוצה לעליה לליגה ב’ ולהתבססות בה. בטובא ערכו גם הופעת בכורה המצטרפים החדשים: גיית עסקאלה, אדהם גדבאן, מלאז’ אגברייה וכמאל איסמעיל.

בני ממב”ע, שזכתה לתמיכה של עשרות אוהדים מהיציע, הפגינה עליונות ברוב שלבי המשחק. ליתרון 0:1 עלתה הקבוצה משער עצמי שהובקע בדקה ה-20. עשר דקות מאוחר יותר שער שכבש נאג’י אבו ג’בל הכפיל את יתרונה ל-0:2. מספר דקות לאחר מכן כמאל איסמעיל כבש שער מצמק לזכותה של טובא, שקבע את תוצאת המחצית הראשונה – 1:2 לזכות בני ממב”ע, שבמחצית השניה שמרה על רשת נקיה ונהנתה משערים שכבשו אסעד עמאשה ושלומי אביסידריס – בשער בכורה במדי ממב”ע, שסללו את דרכה לניצחון 1:4.

ביום שלישי הקרוב לכל אחת מהקבוצות מצפה משחק השלמה. בני טובא א-זנגריה “תארח” במגרש בצפת את המוליכה, אחווה כפר מנדא – בעוד שבני ממב”ע תארח את הפועל עירוני צפת.

סחתיין על התלבושת החדשה. שחקני בני ממב”ע בסיום המשחק היום