כדורגל: סיכום מחזור במחלקות הנוער ומבט למשחקי סופ”ש

סיכום מחזור המשחקים במחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן – וזרקור על נציגי האזור המשחקים מחוץ לגבולות הגזרה, בכתבה הבאה.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל הצעירות מהגולן והגליל העליון – ואחר נציגי אזורי אלה המשחקים מחוץ לגבולות הגזרה, במהדורה מאוחרת בעקבות משחקים שנערכו גם בימי אמצע השבוע. אז מה בתפריט? הנציג שלנו שעושה חיל בנבחרות,

השגרירים

עידו אלמישלי
– שחקן ההתקפה של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, עבר שבוע עמוס במיוחד. ביום שישי רשם הופעה בת 30 דקות במדי נבחרת הנוער, במשחק הידידות מול רוסיה – שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1. יום למחרת, עלה כמחליף בדקה ה-75 של משחקה של מכבי חיפה מול בית”ר ירושלים וכבש בדקה ה-90 את השער שהעניק לקבוצתו ניצחון 0:1. לניצחון היה שותף מלא גם החלוץ שחף ספיר (יסוד המעלה) – שעלה אתמול בדקה ה-84 במקומו של עידו אלמישלי במשחק מול מכבי פ”ת, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה הפסידה 3:2 להפועל בית שאן, במשחק דרמטי בו הקבוצה המנצחת חוללה מהפך מדהים בדקות האחרונות. את שני השערים לזכות טבריה כבשו נציגים מהאזור: בדקה ה-35 שער בבעיטת פנדל של הבלם מעיין אורון (כפר בלום) שרשם הופעה מלאה, בדקה ה-78 הקשר אביהוא סבתי (קרית שמונה) שהוקפץ מקבוצת נערים א’ כבש שער לאחר 24 דקות על כר הדשא. הקשר אורי ברנזון (צפת) רשם הופעה מלאה.

נועם שמש (צפת) – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 69 דקות במשחק הניצחון 0:3 על הפועל רעננה והיה מעורב במהלכי השערים במשחק.

אור בן זקן (קרית שמונה) – קשר קבוצת נערים ב’ של עירוני טבריה רשם הופעה בת 40 דקות במשחק בו קבוצתו ניצחה 0:4 את מכבי כפר מנדא.

רשום בנערים וכובש בנוער. אביהוא סבתי



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער ניצחה אתמול 0:2 בביתה את נועלת הטבלה, עירוני נשר, במשחק שנערך במזג אוויר חורפי במיוחד. בקרית שמונה עלה להופעת בכורה בהרכב החלוץ אורי שנפר, שהוכשל ברחבה בדקה ה-23. את בעיטת הפנדל ביצע כהלכה רוי הראל, שהעלה את קרית שמונה ליתרון 0:1. בתוך תוספת הזמן של המשחק שער שכבש איתמר דיין קבע את תוצאת המשחק. בשבת הקרובה, בשעה 14:30, מצפה לקבוצה משחק חוץ במיוחד במסגרת שלב 32 הגדולות של גביע המדינה – משחק חוץ מול האלופה, מכבי חיפה, שאת התקפתה מובילים עידו אלמישלי ושחף ספיר, שצמחו בקרית שמונה. במשחק הליגה בין הקבוצות ניצחו החיפאים 0:5.

קבוצת נערים א’ עדיין ללא ניצחון העונה. בשבת האחרונה נחלה הקבוצה הפסד 4:0 במשחק הביתי מול קבוצת הצמרת של מכבי פ”ת, שכבשה ארבעה שערים בחצי השעה האחרונה של המשחק.

קבוצת נערים ב’ חתומה על התוצאה של השבת, זאת לאחר ששבה ממשחק החוץ מול בית”ר ירושלים עם ניצחון 2:4 דרמטי. קרית שמונה הוליכה 0:2 לאחר עשר דקות בזכות שערים שכבשו רז ניסן גרין ואליה יפרח. הקבוצה המארחת הצליחה להשוות לאחר זמן קצר את התוצאה ל-2:2. במחצית השניה אלון פחימה כבש שער שהחזיר לקרית שמונה את היתרון. בדקה האחרונה של המשחק נפסקה בעיטת פנדל לזכות בית”ר ירושלים, שאותה הדף השוער רון גבאי לקרן. הירושלמים הגביהו כדור, ראמי בטחיש השתלט על הכדור ומסר מסירה ארוכה לעברו של ליאם אלוק, שדהר לעבר השער הירושלמי וכבש שער ניצחון מתוק ושמח, שמרחיק את קרית שמונה 5 נקודות מהקו האדום.

ניצחון מרשים בבירה. שחקני קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה.

קבוצת נערים ג’ עלתה לפסגת טבלת מחוז חוף, בזכות ניצחון 0:2 במשחק החוץ המאתגר מול הפועל כרמיאל. שער של הראל נפתלי בדקה ה-46 ושער של אימרי אוזן בתוספת הזמן העניקו לקרית שמונה ניצחון. בשבת הקרובה, בשעה 11:00, תתארח הקבוצה למשחק  מסקרן מול הפועל באר שבע – שמשחקת בליגת מרכז 2, הליגה החזקה ביותר בשנתון זה. המשחק הוא במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

קבוצת ילדים א’ שומרת על מעמדה כקבוצה מובילה במחוז חוף. צמד שערים שכבש נהוראי אוחנה העניק לה ניצחון 1:2 במשחק החוץ מול הפועל נוף הגליל. בשבת הקרובה, בשעה 10:30, תתייצב הקבוצה למשחק חוץ מאתגר מול מכבי חיפה, שמשחקת בליגת מרכז החזקה, במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. 

קבוצת ילדים ב’ ניצחה אתהפועל עפולה 3:4. כבשו לזכותה:שליו דיין – צמד,אביעד מלכה ואוראל מדר. ביום שישי הקרוב תתארח הקבוצה למשחק ליגה אצל מכבי קרית חיים חיפה.

קבוצת ילדים ג’ תארח בשבת הקרובה, בשעה 12:00 את הפועל הוד השרון מליגת שרון החזקה, למשחק מסקרן במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

קבוצת טרום א’ תארח את הפועל קרית ים למשחק ליגה, שייערך ביום ראשון, בשעה 19:15.

בשבת משחק גביע מאתגר במיוחד. שחקני קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה



מ.ק קצרין

קבוצת נערים ג’ שומרת על מקומה בפסגת טבלת צפון 1, בזכות ניצחון 0:2 במשחק החוץ מול הפועל עמק הירדן. שערים שכבשו אילאי אוחנה (32) ויהלי אפשטיין (51) העניקו לקצרין את הניצחון.

קבוצת ילדים א’ שבה ממשחק החוץ מול מכבי כפר מנדא עם ניצחון 1:2, לאחר שפיגרה 1:0 במחצית הראשונה. הקבוצה המארחת נותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-49. שערים שכבשו ליבנה קרסנו בדקה ה-61 ואלון זנקביץ’ בדקה ה-66 חוללו מהפך והעניקו לקצרין ניצחון.

הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים ג’ שומרת על המקום השלישי ועל מרחק 6 נקודות מפסגת טבלת צפון 1, זאת לאחר שניצחה בביתה 2:4 את מ.כ בועיינה נוג’ידאת. צפת הוליכה 0:3 בתום המחצית הראשונה, בזכות שערים שכבשו: עמית אזרן, רותם שבבו ונריה חדד. במחצית השניה הצליחה הקבוצה האורחת לכבוש שני שערים בדקות ה-53 וה-67, שפתחו את המשחק מחדש, אך שער שכבש רואי שיש בדקה ה-76 סגר עניין.

ממשיכים על מסלול הניצחונות. קבוצת נערים ג’ של צפת



הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער מאבדת גובה, לאחר שהפסידה 5:0 במשחק החוץ מול מ.ס בית ג’אן, שהוליכה 0:2 בתום המחצית הראשונה.

קבוצת נערים א’ הפסידה 4:1 במשחק החוץ מול בית”ר חיפה, למרות שהוליכה 0:1 בזכות שער עצמי שנכבש לזכותה בדקה ה-35.


מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 1:6 את הפועל מטה אשר במשחק חוץ. כובשי השערים: איתי אזולאי ורתם תפארת צמד ובישול כ”א,  ירדן יאור – צמד. יובל בירותי בישל שניים מהשערים.

הפועל גליל עליון

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 0:3 את משחק החוץ מול צעירי טמרה. יהונתן חדד. אלון שמעוני ועומר כץ.

שמחים ומאושרים בחלקם. שחקני הפועל גליל עליון