כדורגל: לשמור על תקווה

עירוני קרית שמונה תארח את מכבי פ”ת עם תקווה להישאר על המסלול הניצחונות. הכניסה החופשית לעומדים בתנאי התו הירוק.

עירוני קרית שמונה חוזרת הביתה. הקבוצה שמודרכת ע”י סלובדאן דראפיץ ועוזרו ניב סידי תארח את מכבי פ”ת, לעת עתה נועלת הטבלה, שתגיע צפונה עם תקוות משלה לנצח ולעלות מעל הקו האדום. המשחק ייצא לדרך בשעה 19:00 (שידור ישיר בערוץ 58). בשל מזג האוויר הוחלט לאפשר כניסה חופשית לקהל, בכרוך לעמידה בתנאי התו הירוק. מועדון הכדורגל עירוני ‘איתוראן’ קריית שמונה מבקש להודיע כי אוהדים אשר אינם מחזיקים בתו ירוק ומעוניינים להגיע למשחק הערב מול מכבי פ”ת, יוכלו לבצע בדיקות קורונה מהירות במתנ”ס ארתור פוקס בין השעות 14:00-17:00. על מנת לבצע את הבדיקה המהירה יש להזמין תור במספר: 3101*.

עירוני קרית שמונה ניצחה בשלושת משחקי הליגה האחרונים כן את משחק הגביע מול צעירי טייבה והיא מגיעה נחושה לזכות בניצחון, שיוכל להעלות אותה עד למקום השישי בטבלה עם מספר נקודות זהה לזה של החמישית בטבלה, הפועל ת”א. למעט הבלם סטפן אקה, שכבר סיים את העונה, כל שחקני קרית שמונה כשירים למשחק, אם כי קיים סיכוי שיוחלט לתת לשחקן הכנף, מוחמד שאקר, מנוחה גם הערב. קרית שמונה צפויה לעלות גם היום במערך של 4-4-2, כאשר איתמר שבירו וסטפן מילוסוביץ’ צפויים לעלות בהתקפה, ידין לוגסי ורועי קהת אמורים להיות השחקנים המרכזיים בקישור ובהגנה זיו מורגן ימשיך כבלם לצידו של עאיד חבשי.

הקבוצה האורחת מגיעה גם היא עם סגל מלא, שאליו חוזרים הבלם אור בלוריראן, הקשר בן רייכרט והחלוץ לאמק בנדה. מכבי פ”ת אמנם מיעטה לכבוש העונה, אך בסגלה שחקני התקפה איכותיים שבמשחק נתון בהחלט יכולים לתת תוצרת, בראשם מיודענו – ג’יימס אדניי, ששיחק בקרית שמונה לפני שתי עונות, שכבש בשבת האחרונה צמד שערים בניצחון 0:2 על הפועל נוף הגליל בגביע. שחקנים נוספים שכדאי לקרית שמונה לקחת בחשבון הם הקשר האחורי איתן אזולאי – בעל יכולות איום על השער מחוץ לרחבה והחלוץ הצעיר דניאל שמעון – שכבש עד כה 3 שערים. 

גם היום אמורה להיות לו הרבה עבודה. זיו מורגן במשחק מול מכבי ת”א (צילום: מדיה מכבי ת”א)