כדורגל: ידין זה IN

ניצחון דרמטי לעירוני קרית שמונה 0:1 על מכבי פ”ת, בזכות שער דרמטי בתוספת הזמן של ידין לוגסי.


איך שגלגלים מסתובבים להם… עירוני קרית שמונה, שנראתה רק לפני 5-6 מחזורים קבוצה אנמית וחסרת אונים, קבוצה שמרבה לספוג שערים, מוצאת את עצמה פתאום כקבוצה בכושר הטוב בליגה יחד עם מכבי חיפה והפועל באר שבע. אותה עירוני קרית שמונה, שבעונות קודמות הייתה קבוצה שהרבתה להפסיד משחקים בגלל ספיגות בתוספת הזמן, פתאום מוצאת את עצמה מנצחת משחק ליגה שני ברציפות בזכות שער בתוספת הזמן. אותה עירוני קרית שמונה שסבלה לא מעט משופטים, גם נהנתה הערב במשחק הביתי מול מכבי פ”ת מטעות שופטים.

במזג אוויר קר וגשום אירחה עירוני קרית שמונה את מכבי פ”ת. הכניסה החופשית שהעניקה הנהלת עירוני קרית שמונה לא הביאה אלפים ליציעים – ובהחלט אפשר להבין מדוע. קרית שמונה עלתה למשחק במערך של 4-4-2, כאשר בהתקפה מורגן פרייר, “אקס” מכבי פ”ת, מתופקד לצידו של מלך שערי הקבוצה, איתמר שבירו, בעוד שבהגנה זיו מורגן המשיך בעמדת הבלם לצידו של עאיד חבשי וגיא מזרחי זז לעמדת המגן השמאלי. מנגד, בהרכב הקבוצה האורחת עלו שני שחקנים עם עבר בקרית שמונה – הבלם מרקוס דיניז והקשר ההתקפי ג’יימס אדניי.

היה עירני בזמן אמת. דז’וגאס ברטקוש (צילום: פושקו)



כבר בדקה הרביעית הקבוצה האורחת כבשה שער. הגבהת קרן לעבר ראשו של הבלם אור בלוריאן הסתיימה בנגיחה לרשת, אך בהיעדר מערכת VAR בעשרים הדקות הראשונות בשל כשל טכני, שופט המשחק פסק על נבדל שגוי והשער נפסל. הקבוצות התקשו בתנאי מזג האוויר החורפי לפתח משחק מדויק. ברבע השעה האחרונה של המחצית נרשמו מצבים קורצים ליד השערים. ג’יימס אדניי בעט בעיטה חזקה מכ-22 מטרים, שנהדפה ע”י ברטקוש, זמן קצר לאחר מכן, הגבהת כדור לרחבה מרגלו של עלא ג’עפר ובעיטת מספרת מרשימה של איתמר שבירו פגעה במשקוף. המחצית השניה לא הייתה עשירה במצבים ליד השערים וכשנדמה היה שהמשחק יסתיים בתוצאת שוויון 0:0, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן מסירה של גיא מזרחי מצאה את ידין לוגסי, שהתקדם מטרים ספורים ובעט מכ-17 מטרים בעיטה אדירה ש לחיבורי השער של הקבוצה האורחת וכבש שער מדהים שעשה את ההבדל בתוצאה – ניצחון 0:1 אדיר לזכות קרית שמונה, שמטפסת למקום השישי בטבלה.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, עלא ג’עפר, עאיד חבשי, זיו מורגן, גיא מזרחי, ידין לוגסי, אובידיו ביק, סמואל בראון (סטפן מילוסוביץ’ – 74) רועי קהת (אדריאן רוצ’ט – 89), מורגן פרייר (נדב נידם – 63)  ואיתמר שבירו (גיא בן לולו – 89) 

שוב פעם כובש בסמוך לסיום. ידין לוגסי (צילום: פושקו)