כדורסל: הנשים בבית, הגברים בבולגריה

ערב של כדורסל בגזרת קבוצות הדגל של הפועל גליל עליון. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחקים, בכתבה הבאה.

ערב הכדורסל של הגליל בפתח, זמן טוב עבורנו להפנות זרקור לעבר קבוצות הדגל של הפועל גליל עליון – קבוצת הנשים, שתארח את הפועל באר טוביה, וקבוצת הגברים – שתתארח אצל פ.צ בלקן הבולגרית במסגרת הליגה הבלקנית.

קבוצת הגברים, שנהנית ממאזן מושלם בליגה הבלקנית, תתארח בשעה 19:00 אצל פ.צ בלקן. גליל עליון עם מאזן מושלם בתום שישה מחזורים, בעוד שבלקן עם מאזן של שלושה ניצחונות והפסד אחד – 56:45 במשחק שנערך מול הגליל בכפר בלום. הקבוצה הבולגרית מדורגת במקום הרביעי בטבלת הליגה המקומית, בעוד שלבסקי סופיה – שתארח את שחקני הגליל בעוד יומיים (חמישי, 19:00) מדורגת במקום השני בטבלת הליגה המקומית. שחקני הגליל נחתו כבר אתמול בבולגריה ובקבוצה רואים חשיבות עליונה על חזרה מהמסע עם מאזן מושלם, בתקווה שהוא גם יעזור לשפר את האנרגיות אחרי שני ההפסדים האחרונים במשחקי הליגה הישראלית. במשחקי הליגה הבלקנית הפועל גליל עליון שיתפה עד כה גם שחקנים שמיעטו לשחק במסגרת המקומית כמו הצעירים שעלו מקבוצת הנוער – הרכז רון כהן והגארד רועי קוז’יקרו, שצפויים גם הערב לראות יותר פרקט. בגליל מקווים להכניס לעניינים בצמד המשחקים בבולגריה את הגארד ג’ונתן סטוב, שעד כה לא הרשים בשני המשחקים בהם נטל חלק. המשחק הערב יועבר בשידור ישיר באתר האינטרנט של הליגה הבלקנית ובסבירות גבוהה בערוץ היוטיוב של הליגה הבלקנית.

הזדמנות לחזור לאנרגיה של ניצחונות. שחקני הפועל גליל עליון חוגגים בבאר שבע (צילום: גיל נוימן)


קבוצת הנשים תארח את הפועל באר טוביה ביום שלישי, בשעה 19:30, באולם “דנציגר” בקרית שמונה. גליל מדורגת במקום השלישי בטבלה עם מאזן של 3-5, בעוד המאזן של המוליכות מהשרון, מכבי רעננה והפועל כפר סבא עומד על 0-9. באר טוביה מדורגת בתחתית הטבלה עם מאזן של שני ניצחונות ושישה הפסדים. שחקניות הגליל מתייצבות למשחק לאחר רצף של שלושה ניצחונות, האחרון שבהם במשחק החוץ המאתגר מול אס”א ירושלים, והן רוצות להמשיך את הפורמה הטובה גם מול הקבוצה משפלת הארץ הדרומית. בהפסקת המחצית של המשחק יחולקו לאוהדים ולאוהדות קלחי תירס חינמים לאות סולידריות של קבוצת הנשים עם החקלאות הישראלית.

צריכות את העידוד שלכם מהיציע. שחקניות הפועל גליל עליון לצד המקצועי והמנהל ליאור סרף