השר הנדל ביקר בגליל העליון

מה הביא את שר התקשורת צפונה? במה היה כרוך ביקור השר? על כך בכתבה הבאה.

שר התקשורת, ד”ר יועז הנדל (“תקווה חדשה”), הגיע השבוע לביקור עבודה במועצה אזורית הגליל העליון. הנדל נפגש עם ראש המועצה, גיורא זלץ, עם מנהל אגף תקשורת, יאיר שיינברג, ועם מנהל האגף המוניציפלי, אסף לנגלבן, חברו לספסל הלימודים בישיבת “אור עציון” של הרב דרוקמן. אנשי המועצה סקרו בפני השר את האתגרים הניצבים בפני המועצה בתחום התקשורת, במיוחד בכל הקשור לסיבים אופטיים ולבעיות קליטה ושירות בתחום הסלולרי. לאחר מכן המשיכה הפמליה לאולפן רדיו “קול הגליל העליון 105.3FM” בבי”ס עינות ירדן, שם נפגש השר עם מנהלת הרדיו, חגית חצב, והתארח בתכנית המוגשת ע”י תלמידים.

גיורא זלץ, ראש מועצה אזורית הגליל העליון: “שמחנו לארח את השר הנדל במועצה וברדיו ולהציג בפניו את ארגז הכלים התקשורתיים של המועצה בחירום ובשגרה. השר גילה מעורבות, ידע ואכפתיות, והדגיש את נכונותו לסייע במיוחד ליישובי הפריפריה. ניכר כי כולנו יכולים להרוויח מכניסתם של אנשים איכותיים כמוהו לשדה הפוליטי”.

יועז הנדל, שר התקשורת: “שמחתי לבקר במועצה אזורית הגליל העליון ואת חברי גיורא זלץ, ראש המועצה. הקיבוצים ושאר היישובים הנמצאים פה הם קו ההגנה של מדינת ישראל. כשר תקשורת שמתי למשרד כמטרה את חיבור יישובי הגבול והפריפריה לסיבים אופטיים והשקעה בתשתיות תקשורת. אם לא נדע לשבת בחבלי גבולות ישראל, לא נוכל לשבת בשום מקום. עתידה של ישראל הוא כאן, ודווקא בגלל זה האינטרנט המהיר הוא המפתח לצמיחה, להבאה של משפחות צעירות, תעסוקה איכותית, חינוך ובריאות. שמעתי את הצרכים והאתגרים השונים של המועצה במגוון התחומים, ושמחתי להיפגש עם בני הנוער ברדיו המקומי”.

עשו באווירה באולפן