כדורגל: קרית שמונה בטייבה, צפת בגולן

קרית שמונה במשחק גביע מסקרן, קבוצות ליגה ב’ במחזור נוסף. זרקור לעבר המשחקים בכתבה הבאה.

סופ”ש של כדורגל בגזרת הליגות הנמוכות מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. בסופ”ש הקרוב ייערך מחזור נוסף בליגה ב’, במחוז צפון א’ שבו משחקות שלוש מהקבוצות שאנו מסקרים. הגרלת משחקי גביע המדינה מכניסה לכתבה זו גם את עירוני קרית שמונה מליגת העל, שמוצאת את עצמה באורח חריג משחקת ביום שישי מול קבוצה מליגת האותיות. זרקור לקראת המשחקים בכתבה זו.

במידה ולמזג האוויר לא יהיו תוכניות משלו…

אם סערת שלגים או תופעות חריגות של מזג אוויר לא יהיו חלק מהמציאות של סופ”ש הקרוב, דרבי אזורי מסקרן צפוי לנו באצטדיון בבוקעאתא, שם ייצא לדרך בשעה 12:15 המשחק בין בני ממב”ע להפועל עירוני צפת – שתיים מהקבוצות שיחד עם הפועל עירוני כרמיאל מחזיקות במאזן השני בטיבו בליגה, כשהן מרוחקות שתי נקודות מהמוליכה אחווה כפר מנדא, שבשל משחק הגביע שלה מול “האדומים” אשדוד מהליגה הלאומית, תתארח ביום שני, בשעה 19:30 אצל בני טובא א-זנגריה מתחתית הטבלה, שתקווה להופעת בכורה מוצלחת של מאמנה השלישי העונה, פחרי עסקאלה.

חוזרים למשחק בין הפועל עירוני צפת, שמדורגת כעת במקום השני בטבלה בזכות מאזן פנימי עדיף על זה של יריבותיה. ממב”ע מוצאת את עצמה במקום הרביעי. בסיבוב הראשון צפת ניצחה בביתה 1:3. מאז ממב”ע עלתה על מסלול הניצחונות ורשמה 6 ניצחונות רצופים. בשבוע שעבר חזרה הקבוצה ממשחק החוץ בכפר מנדא, עם תוצאת שוויון 1:1, שקטעה את הרצף – בעוד שצפת ניצחה בביתה 0:1 את הפועל עירוני כרמיאל. 

מדובר בשתי קבוצות עם התקפות עם כלים כבדים. ממב”ע כבשה עד כה 21 שערים – חמישה יותר מצפת.  שני שליש מהשערים של ממב”ע הבקיעו נאג’י אבו ג’בל (8 שערים) ואסעד עמאשה (6 שערים). ממב”ע השיגה את רוב הנקודות שלה במשחקי הבית, בעוד שצפת מתקשה יותר במשחקי החוץ. השחקן החם של צפת בתקופה האחרונה הוא החלוץ הצעיר, שניר אברג’יל, שבזכות הכיבושים האחרונים טיפס לראשות טבלת מלך שערי הקבוצה.

רוב השחקנים יגיעו גם הפעם. שחקני צפת וממב”ע במפגש בעונה שעברה



לזכור את העבר, להביט אל העתיד

עוברים למשחק הגביע. עירוני קרית שמונה תתארח בשעה 13:00 למשחק גביע מול צעירי טייבה, שמדורגת במרכז טבלת המחוז הצפוני של ליגה א’. המשחק ייערך במסגרת שלב 32 הגדולות ויועבר בשידור ישיר בערוץ הקיבוץ – ערוץ מספר 58. למעט, הבלם סטפן אקה המושבת מפציעה, עירוני קרית שמונה צפויה להנות מסגל מלא, ייתכן שמוחמד שאקר יחזור לפעילות במשחק זה.

קרית שמונה לא מתכוונת לזלזל במשחק, שכן בקבוצה זוכרים שבשלוש העונות האחרונות הודחה הקבוצה בשלבים מוקדמים במשחקי הגביע ע”י קבוצות מליגות נמוכות יותר – מ.ס כפר קאסם מליגה א’ לפני שלוש עונות ושתי קבוצות צמרת מהליגה הלאומית – מכבי פ”ת לפני שתי עונות ובית”ר ת”א/בת ים בעונה שעברה. קצת על היריבה, מדובר באחת מהקבוצות שבמשחקיה הובקעו הכי מעט שערים בליגה. מאזנה ב-15 משחקים עומד על 13 שערי זכות ו-17 שערי חובה. טייבה תתייצב למשחק, לאחר שבאמצע השבוע הפתיעה וניצחה 1:3 את משחק החוץ מול הפועל הרצליה, סגנית המוליכה. בשורותיה משחקים שחקנים שלקהל הרחב אלמוניים, אך בסגלה גם שני שמות עם עבר בליגת העל – הקשר טל איילה והחלוץ ויקטור מרעי.

אין מקום למעידות. שחקני עירוני קרית שמונה