כדורסל נשים: שתו לחיים בבירה

הפועל גליל עליון ניצחה אמש 58:66 את אס”א ירושלים. דבי בלייברג קלעה שליש מהנקודות.

הפועל גליל עליון השלימה אמש סוויפ מרשים. שבוע לאחר הניצחון הגדול במשחק הליגה הביתי מול נועלת הטבלה – אליצור נתניה, שלושה ימים אחרי הניצחון הביתי המרשים במשחק הגביע מול הפועל מג’דל כרום, הצליחה הקבוצה שמודרכת ע”י המאמן זיו ברתנא ועוזריו, מעיין דיין ונבו נביזדה, לזכות בניצחון 58:66 במשחק החוץ מול אס”א ירושלים, שמאזנה טרם המשחק עמד על 2-5, לעומת מאזן 3-4 של הגליל.

הפועל גליל עליון פתחה את המשחק בצורה מצוינת, הטיבה לשחק וירדה להפסקת הרבע ביתרון 13:22. ברבע השני התהפכו המגמות, הקבוצה מהבירה חיזקה משמעותית את ההגנה ושחררה פקק ממשחק ההתקפה שלה ובסיום המחצית הראשונה צעדה ביתרון 35:39.

ברבע השני שוב נרשם היפוך מגמה. שחקניות הגליל הצליחו בזכות הגנה קשוחה ליטול שוב את היתרון לידיהן ובסיום הרבע צעדו ביתרון 44:50. ברבע האחרון כבר לא נרשמה מגמה שונה, שחקניות הגליל המשיכו להיות דומיננטיות ולא שמטו את יתרונן ובסיום חגגו ניצחון 58:66, שמשווה את המאזן של הקבוצות, שעומד כעת על 3-6. את טבלת הליגה ממשיכות להוליך עם מאזן מושלם של 0-9 קבוצות השרון, הפועל כפר סבא של דרור מייברג ומכבי רעננה.

דבי בלייברג הובילה את רשימת הקלעיות עם שליש מהנקודות – 22 במספר. יתר הקלעיות: קרן מוזס – 13 מיקה ביתן – 12, הדר רפאל – 7, רג’ינה גליידה – 5, ענבר לברון – 2.

ערב חמים בקור הירושלמי. שחקניות הפועל גליל עליון (צילום: שילה צל ציון)