כדורגל: סיכום מחזור ומבט לסופ”ש

סיכום שבוע ארוך במחלקות הנוער וזרקור למשחקי סופ”ש, בכתבה הבאה.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן ואחר נציגי האזור המשחקים מחוץ לגבולות האזור, עם מהדורה מאוחרת, בעקבות התארכות מחזור המשחקים. היה זה מחזור במהדורה חלקית, מאחר וקבוצות רבות מצאו את עצמן מחוץ למעגל המשחקים מסיבות שונות.

אז מה בתפריט? הנציג שלנו במדי נבחרת הנוער, הכדורגלן שהחל את העונה בסופ”ש – וכבש שני שערים תוך 24 שעות, קבוצות הגולן ששומרות על מקום בפסגה, ההצלחות של קבוצות החטיבה האמצעית של קרית שמונה, השבוע המיוחד שעבר על הפועל מרום הגליל ומבט לעבר משחקי סופ”ש. מתחילים בסקירה.

עלה על מדים. עידו אלמישלי (צילום: אתר ההתאחדות לכדורגל)



השגרירים

עידו אלמישלי (דפנה) –
קשרה ההתקפי של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, רשם הופעת בכורה במדי נבחרת הנוער, שמארחת את טורניר החורף הבינלאומי. ביום ראשון שיחק ב-55 הדקות הראשונות של משחק הניצחון 1:4 על איחוד האמירויות. במשחק השני של הנבחרת – בו נחלה הפסד 5:0 לגרמניה, עלה השחקן כמחליף בדקה ה-60.

נג’ואן סובח (מג’דל שאמס) – קשרה של בני סכנין, נכנס כמחליף בדקה ה-64 של משחק ההפסד של קבוצתו 6:1 מול הפועל ראשון לציון.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה, שמדורגת במקום השלישי בטבלת ארצית צפון, חזרה ממשחק החוץ המרתק מול סגנית המוליכה, מ.ס כפר יאסיף, עם תוצאת שוויון 3:3. הקשר אביהוא סבתי (קרית שמונה) – שיום קודם רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 0:3 על מ.ס פרדס חנה/כרכור, רשם הופעה בת 65 דקות והבקיע שער בדקה ה-12. הבלם מעיין אורון (כפר בלום) והקשר אורי ברנזון (צפת) רשמו הופעה מלאה, בעוד שהקשר ליאד סופר (צפת) רשם הופעה בת 45 דקות.

הקשר אור בן זקן (קרית שמונה) החל בסופ”ש האחרון את העונה בשורות עירוני טבריה. ביום שישי רשם הופעה מלאה בשורות קבוצת נערים ג’ ואף כבש את השער במשחק מול הפועל עראבה, שהסתיים בשוויון 1:1. יום למחרת, רשם הופעה עם קבוצת הגיל הבוגרת בשנה משנת הגיל שלו, קבוצת נערים ב’, בשורותיה עלה כמחליף בדקה ה-55 של המשחק מול מכבי ריינה ואף כבש שער. 

שחקן כובש. אור בן זקן

עירוני קרית שמונה

קבוצת נערים א’ עדיין ללא ניצחון העונה. בשבת האחרונה הפסידה הקבוצה 2:1 במשחק החוץ מול הפועל ראשון לציון, זאת לאחר שהוליכה 0:1 משער שהבקיע שליו חיים בדקה ה-3. היתרון החזיק מעמד שתי דקות. הקבוצה המארחת כבשה את שער הניצחון בדקה ה-86. בשבת הקרובה תארח הקבוצה בשעה 13:30 את קבוצת הצמרת של מכבי פ”ת.

קבוצת נערים ב’ תחזור לפעילות בשבת הקרובה, בשעה 13:30, מצפה לה משחק מאתגר מול בית”ר ירושלים, שאותה היא מקדימה בזכות יחס שערים עדיף. שתי הקבוצות מקדימות את הקו האדום של ליגת העל בשתי נקודות בלבד.

קבוצת נערים ג’ ניצחה אתמול 0:4 בביתה את מכבי קרית חיים. את השערים לזכותה כבשו במהלך המחצית השניה: רוי טרביץ, אימרי אוזן, איליי זדד וריו לגיסימו בבעיטת פנדל בדקה ה-70. בשבת הקרובה תתארח הקבוצה בשעה 13:00 אצל הפועל כרמיאל, שאותה היא מקדימה בשתי נקודות ומשחק חסר.

קבוצת ילדים א’ ניצחה 0:5 את הפועל עכו. את השערים כבשו: גלעד ליטמן – צמד, אלעד קסלסי,הראל כהן וחסן עיסא. בשבת הקרובה, בשעה 11:00, תתארח הקבוצה אצל הפועל נוף הגליל.

קבוצת ילדים ב’ תתארח בשבת הקרובה, בשעה 11:00, אצל הפועל עפולה.

ניצחון ביתי גדול. קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה



הפועל עירוני צפת


קבוצת נערים ג’ ניצחה ביום ראשון 1:5 את משחק החוץ מול מכבי כפר מנדא, אחרי שהוליכה 1:3 בתום המחצית הראשונה. את השערים לזכותה כבשו: נריה חדד – צמד, רום אוחנה, חושן אסייג, רואי שיש. בעקבות התוצאה מדורגת הקבוצה במקום הרביעי בטבלת צפון 1, כשהיא מרוחקת 6 נקודות מהמוליכה, מ.ק קצרין. ביום שישי תארח הקבוצה בשעה 13:00 את קבוצת התחתית של מ.כ בועיינה נוג’ידאת.

קבוצת ילדים ב’ נחלה ביום שלישי הפסד 3:2 במשחק ביתי מול צעירי סכנין. אביאל עגיל כבש שער מחצי מגרש, קורן סויסה כבש שער בבעיטת פנדל.

רוצים לשפר עמדות בצמרת. קבוצת נערים ג’ של הפועל עירוני צפת



בני ממב”ע

קבוצת הנוער ספגה הפסד ביתי מתסכל 1:0 במשחק מול בית”ר חיפה, שמדורגת מתחת לקו האדום של טבלת ארצית צפון. החיפאים כבשו את שער הניצחון בדקה ה-93. ממב”ע מקדימה כעת את הקו האדום ב-6 נקודות. בשבת הקרובה תארח הקבוצה למשחק מאתגר את מוליכת הטבלה, הפועל ערערה.

קבוצת נערים ב’ שומרת על מקומה בפסגת טבלת מחוז צפון, בזכות ניצחון 0:5 על מכבי ריינה, לאחר שהוליכה 0:2 בתום המחצית הראשונה. הלאל אבו סעדה כבש ארבעה שערים. נאיף אבו שראף כבש שער אחד.

קבוצת ילדים א’ תארח ביום שישי, בשעה 14:30, את הפועל עראבה, מיד לאחר סיום משחק הקבוצה הבוגרת מול הפועל עירוני צפת.

קבוצת ילדים ג’ הפסידה 1:0 במשחק הביתי מול בני מראר.

“יובנטוס” של הצפון. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע



מ.ק קצרין

קבוצת נערים ג’ שומרת על מקומה בפסגת טבלת צפון 1, בזכות ניצחון 1:7 ביתי על בני כאבול, לאחר שהוליכה 0:6 בתום המחצית הראשונה. את השערים לזכות קצרין כבשו: יהלי אפשטיין – שלושער, אור פנחס – צמד, מאור ביצ’א ויוסף יצחק. ביום שישי, תארח הקבוצה בשעה 11:00 לדרבי אזורי את הפועל עמק הירדן – שאותה היא מקדימה ב-7 נקודות.

קבוצת ילדים א’ תתארח ביום שישי, בשעה 11:15, אצל מכבי כפר מנדא.

מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 0:4 את הפועל בני אעבלין במשחק בית. כובשי השערים: איתי אזולאי צמד, רתם תפארת וירדן יאור. בשבת הקרובה תתארח הקבוצה בשעה 12:00 אצל הפועל מטה אשר.

קבוצת ילדים ג’ הפסידה 3:0 לקבוצת הפועל יוקנעם במשחק בית. בשבת הקרובה תתארח הקבוצה בשעה 10:30 אצל צעירי שפרעם.

קבוצת טרום א’ ניצחה 0:6 את קבוצת מכבי בני ריינה במשחק בית. כובשי השערים: אורי בלום צמד, טומי הבט, נבו נימני, עידן בן יוסף ועומרי נסטל. ביום שבת תתארח הקבוצה בשעה 14:30 אצל מכבי טמרה.

הפועל גליל עליון

קבוצת ילדים ג’ סיימה בתוצאת שוויון 3:3 את משחק החוץ מול צעירי חיפה. כבשו לזכות הגליל: אלון שמעוני, יהונתן חדד ואבישי עומר. ביום שישי תתארח הקבוצה בשעה 12:30 אצל צעירי טמרה.

ניצחון ביתי נאה. קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן



הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער חוזרת לפעילות אחרי מספר שבועות של פגרה. הקבוצה מדורגת במקום השלישי בטבלת צפון 1, כשהיא מרוחקת ב-6 נקודות מהפסגה. ביום שישי, בשעה 12:15, תתארח הקבוצה אצל מ.ס בית ג’אן, שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה.

קבוצת ילדים א’ זכתה ביום רביעי בניצחון 1:2 במשחק הדרבי מול הפועל עירוני צפת, אליו התייצבו שתי הקבוצות עם המאזן השני בטיבו בליגה. המשחק נערך באווירה מצוינת באצטדיון בצפת, לעיני כ-150 צופים, שתמכו בשחקני הקבוצות. שוהם אזרואל, מלך שערי מרום הגליל, העלה את הקבוצה האורחת ליתרון בדקה ה-15, אך כעבור 13 דקות מלך שערי צפת, עילאי טוויזר, כבש שער שוויון 1:1. בדקה ה-58 שער שכבש יעקב סופר האורח, שעלה כמחליף, העניק למרום הגליל ניצחון 1:2, במשחק בו בלט שוערה – ליאם צור. סיקור המשחק בהרחבה, באתר וולה.

קבוצת נערים א’ שיפרה ביום רביעי עמדות בחלק התחתון של הטבלה, לאחר שניצחה 3:4 את אחווה שעב (0:2 למרום הגליל במחצית), במשחק שאירחה בקרית שמונה. מרום הגליל צעדה ביתרון 0:2 בתום המחצית הראשונה, בזכות שערים שכבשו אושר הלל ואביעד שמקה כבשו צמדים. שעב הצליחה לצמק ל-2:1 ולאחר מכן ל-4:2 ו-4:3, כל זאת משערים שכבשה בין הדקה ה-60 לדקה ה-80. מרום הגליל זכתה בניצחון שלישי העונה. ביום שישי תתארח הקבוצה בשעה 12:30 אצל בית”ר חיפה – שמקדימה אותה בשתי נקודות.

ניצחון יוקרתי בדרבי. קבוצת ילדים א’ של הפועל מרום הגליל



מאמני מחלקת הנוער של הפועל מרום הגליל זכו ביום שני לאירוח במועדון הכדורגל של מכבי חיפה, המצוי עימם בשיתוף פעולה. היה זה יום ארוך ומעשיר, שהחל באירוח מפנק בצימר יוקרתי, במהלך השהות זכו המאמנים לארוחת צוהריים וגם להרצאה מכדורסלן העבר, דורון שפר. משם המשיכו המאמנים למתחם “קצף” בחיפה, שם זכו להרצאה מאיציק עובדיה – מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי חיפה. המאמנים גם צפו באימונים של קבוצות מחלקת הנוער של מכבי חיפה. לאחר מכן, המשיכו המאמנים לצפייה באצטדיון ע”ש סמי עופר במשחקה של קבוצת הבוגרים של מכבי חיפה מול בית”ר ירושלים.

גיא ארביב, מנהל מחלקת הספורט במועצה האזורית מרום הגליל: “לאחר פתיחה מוצלחת של שלוש קבוצות ליגה בהתאחדות לכדורגל ,פתיחת ביה”ס לכדורגל עם לא פחות מ-270 ילדים רשומים בכל קבוצות הגיל בשש שלוחות,  גיוס מאמנים איכותיים ומחויבים למשפחה. ביחד עם המנהל המקצועי האלוף, האיש שמאחורי כל הטירוף הזה שנקרא מועדון הכדורגל מרום הגליל, משה שלי. חשבנו שהגיע הזמן לפרגן לצוות המאמנים על עבודה קשה ועשייה מדהימה עם ילדי מרום הגליל. נהנו מיום מאוד מעשיר ומועיל ועל כן תודתנו נתונה למועדון הכדורגל מכבי חיפה. חשוב לי לציין, שהעבודה הקשה סביב בניית צוות איכותי היתה המטרה הראשית כל השנים, שמירה על משפחתיות ודבקות במטרה תמיד הנחתה אותנו,  גם בימים שהיה קשה. אני מבקש להודות לכל הצוות הנפלא הזה – ובעיקר למשה שלי, על שיתוף פעולה והקרבה שאין מילים להסביר אותה”.

מאמני הפועל מרום הגליל סופגים אווירה באצטדיון ע”ש סמי עופר