חנוכה שמח במחלקת הכדורסל

בשמחה רבה חג החנוכה שעבר עלינו לטובה הסתיים והגיע הזמן לסיכומים. אז מה היה לנו? טורניר ילדות, טורניר בי”ס לכדורסל, טורניר קט סל, אימון ראשון במסגרת ספורט לחיים, פעילות משותפת עם קבוצת הבוגרים והמון ילדים שמחים ומאושרים.

במהלך חופשת חנוכה התקיימו כמה וכמה פעילויות של מחלקת הכדורסל בעמותת הספורט. תחילה זה היה טורניר ילדות שהתקיים באולם הפיס בכפר בלום. מלבד השחקניות שלנו, השתתפו גם שחקניות כרמיאל, עוספיא, מרנין טבעון וחיפה. היה מדהים לראות את החיבור הנפלא בין כל השחקניות, לחוש את האווירה המדהימה ולראות איך הן פשוט נהנות ממשחק הכדורסל. תודה רבה גם לשחקניות קבוצת הנשים שבאו, שוחחו עם הילדות ונתנו להן טיפים של אלופות. כמובן שהאירוע הסתיים בסופגניות טעימות והדלקת נרות.

אחד המשחקים בטורניר הילדות

בטורניר בי”ס לכדורסל (כיתות א’-ד’) ראינו פעילות מרשימה להפליא. היו לשחקנים הצעירים מגוון תחנות מאתגרות ומרתקות, משחקי כדורסל איכותיים והמון שמחה. שחקני קבוצת הבוגרים הגיעו, שוחחו קצת עם השחקנים הצעירים והעבירו יחד איתם פעילות נהדרת שעשתה טוב על הלב של כולם.

היה מדהים בטורניר בי”ס לכדורסל

בטורניר הקט סל שכבר הפך למסורת היה ניתן לראות עשרה משחקים, תחרויות קליעות נהדרות והמון שחקנים איכותיים. כמובן שהדלקת נרות הייתה ואיתה גם כמה סופגניות קטנות.

שחקני הקט סל ושחקני הקבוצה הבוגרת בסיום הטורניר

האירוע שסיכם לנו את חנוכה ועשה לנו המון טוב על הלב עם הרבה נחת היה האימון הראשון במסגרת ספורט לחיים. מדובר על פרויקט מדהים המשלב אימוני כדורסל של השחקניות שלנו בכיתות ה’-ח’ ושחקניות טובא זנגריה. שחקניות שתי הקבוצות קיימו יחד פעילות נהדרת, קיימו הרבה משחקונים איכותיים, צחקו, נהנו והראו לכולם שבאמצעות הספורט הכי קל לקרב לבבות.

ספורט לחיים!

ראשי מחלקת הכדורסל בעמותת הספורט, ליאור קרת וזיו ברתנא עבדו קשה לילות כימים על מנת שבמהלך חופשת החנוכה כל שחקן ושחקניות יקבלו את ההכי טוב שאפשר. בעמותת הספורט מעריכים מאוד את עבודתם ומודים להם מקרב לב.

תמונה ששווה אלף מילים