כדורגל: סיכום שבוע ומבט לסופ”ש במחלקות הנוער

איך עבר השבוע בגזרת מחלקות הנוער? מה צפוי לקבוצות הצעירות בסופ”ש? הכל בכתבה הבאה.

שבוע עם הרבה כדורגל בגזרת מחלקות הנוער. בשל חופשת החנוכה ימי המשחקים התפרסו אל מעבר לסופ”ש. האמת שגם הייתה לנו סיבה טובה לחכות לתזמון הזה, בשביל משהו שקרה אמש. ממש בקרוב תדעו עליו. מתחילים בסקירה.שבוע עם הרבה כדורגל בגזרת מחלקות הנוער. בשל חופשת החנוכה ימי המשחקים התפרסו אל מעבר לסופ”ש. האמת שגם הייתה לנו סיבה טובה לחכות לתזמון הזה, בשביל משהו שקרה אמש. ממש בקרוב תדעו עליו. מתחילים בסקירה.

הופעה מדהימה בליגת האלופות לנוער. עידו אלמישלי (צילום: מדיה מכבי חיפה)


השגרירים

עידו אלמישלי
 – קשרה ההתקפי של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השניה של המשחק אמש, שבו אירחה קבוצתו את דפורטיבו לה קורוניה הספרדית, במשחק גומלין במסגרת ליגת האלופות לנוער. מכבי חיפה ניצחה 0:3, הרבה בזכות התנופה שאלמישלי הכניס למשחק. השער הראשון שכבשה הובקע מבעיטת קרן שנגרמה כתוצאה מבעיטה של אלמישלי שנהדפה, השער השני בדקה ה-60 הובקע ע”י אלמישלי בבעיטה מהרחבה ואילו בדקה ה-82 אלמישלי בישל שער נוסף. קבוצתו לא הצליחה למחוק פיגור 5:1 מהמשחק הראשון, אך אין ספק שעידו אלמישלי ראוי למחמאות גדולות. חשוב לציין, אלמישלי נכנס כמחליף גם במשחק בספרד וכבש את השער לזכות מכבי חיפה.

קבוצת הנוער של מכבי חיפה ניצחה בשבת האחרונה 0:2 את הפועל כפר סבא. עידו אלמישלי רשם הופעה בת 77 דקות – כשאת מקומו תפס בזמן הנותר החלוץ שחף ספיר (יסוד המעלה).

אביהוא סבתי (קרית שמונה) – קשרה של קבוצת נערים א’ של עירוני טבריה, שוב הוקפץ לקבוצת הנוער וביום ראשון האחרון נכנס בדקה ה-65 של משחק החוץ של קבוצתו מול המוליכה, הפועל ערערה, במקומו של הקשר מתן כמיסה (דלתון). עשר דקות בלבד – זה כל מה שהיה צריך סבתי, כדי לכבוש שער, שסלל את דרכה של קבוצתו לניצחון 0:1, שער שמחזק את מעמדה בצמרת טבלת הליגה הארצית. עוד היו שותפים לניצחון הבלם מעיין אורון (כפר בלום) והקשר אורי ברנזון (צפת) – שרשמו הופעה מלאה, כן הקשר ליאד סופר (שהוחלף בדקה ה-55).

זה לא הגיל – זה התרגיל. אביהוא סבתי



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער קיימה שני משחקים בהפרש של שלושה ימים. ביום שבת ספגה הקבוצה הפסד 5:1 במשחק החוץ מול קבוצת הצמרת של הפועל ת”א, שהוליכה 1:3 בתום המחצית הראשונה. ניב טבול כבש שער שוויון זמני בדקה ה-13. באמצע השבוע הצליחה הקבוצה להתאושש מההפסד עם ניצחון ביתי 0:2 על סקציה נס ציונה, שמדורגת מתחת לקו האדום. יאיר מרדכי (43) ואלמוג בוים (76) כבשו את השערים וסייעו לקבוצתם לחזק עמדות במרכז טבלת ליגת העל. בשבת הקרובה תהיה הקבוצה בפגרה, בשל טורניר החורף שתארח נבחרת הנוער.

קבוצת נערים א’, נועלת טבלת ליגת העל, תנסה לשפר במשהו את מצבה העגום, כשתתארח בשבת הקרובה (15:00, אצטדיון הברפלד) אצל הפועל ראשון לציון, שמקדימה אותה ב-6 נקודות ומדורגת אף היא מתחת לקו האדום.

קבוצת נערים ב’ סיימה בתוצאת שוויון 1:1 מתסכלת את המשחק מול מ.ס אשדוד, שכבשה שער שוויון 12 דקות בתוך תוספת הזמן, למרות שלטענת קרית שמונה השופט הוסיף 5 דקות בלבד בתום המועד החוקי. קודם לכן, שער שכבש אליה יפרח, בבעיטת פנדל בדקה ה-42, העניק לקרית שמונה יתרון 0:1. בעקבות התוצאה קרית שמונה מקדימה ב-2 נקודות את הקו האדום.

קבוצת ילדים א’ ניצחה 0:3 את משחק החוץ מול הפועל חיפה. שער של גיא רומש וצמד של גלעד ליטמן העניקו לקבוצה ניצחון מרשים. מחר (שישי) תארח הקבוצה את הפועל עכו, בשעה 13:30, במגרש הסינטטי.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 1:4 את המשחק הביתי מול עירוני נשר.

עדיין מייחלים לניצחון ראשון. קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה (צילום: מדיה מחלקת הנוער עירוני קרית שמונה)



בני ממב”ע

קבוצת הנוער
ניצחה 0:2 את משחק החוץ מול הפועל מטה אשר, בזכות שערים שכבשו אדהם ספדי (49) וסיראג’ ח’אטר (70). בעקבות הניצחון התרחקה הקבוצה 6 נקודות מהקו האדום של הליגה הארצית. בשבת הקרובה תהיה הקבוצה הראשונה מבין שתיים שתארח משחק במסגרת הצגה כפולה באצטדיון בבוקעאתא. זה יקרה בשעה 12:00, כשהקבוצה תארח את בית”ר חיפה, שמדורגת מתחת לקו האדום ואותה היא מקדימה ב-11 נקודות.

קבוצת נערים ב’ שומרת על מקומה בפסגת טבלת הצפון, לאחר שניצחה 0:5 בביתה את מכבי בני ריינה. את השערים לזכותה כבשו: הלאל אבו סעדה – ארבעה שערים, נאיף שראף – שער אחד. בשבת הקרובה, בשעה 14:30, תארח הקבוצה למפגש קצוות את מכבי כפר מנדא.

קבוצת ילדים א‘ ספגה הפסד ביתי 2:0 מסקציה מעלות תרשיחא.

קבוצת ילדים ג׳ ניצחה במשחק חוץ 0:4 את הפועל תרשיחא משערים שכבשו: אדם שעאר, ח׳אלד אברהים, בלאל חנג׳ר ואימאר סבאג. מחר (שישי) תארח הקבוצה בשעה 14:00 את בני מראר.

ילדים זה שמחה. קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע



מ.ק קצרין גולן

קבוצת נערים ג’, שמוליכה את טבלת צפון 1 ביתרון נקודה על פני סקציה מעלות תרשיחא, תארח ביום שישי, בשעה 11:00, את בני כאבול – שמדורגת בחלק התחתון של הטבלה.

הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים ג’ ספגה הפסד 3:1 במשחק הצמרת מול סקציה מעלות תרשיחא. את השער המצמק כבש נריה חדד, בדקה ה-56. כעת מרוחקת הקבוצה 6 נקודות ממוליכת טבלת צפון 1, מ.ק קצרין גולן. ביום שני הקרוב תקווה הקבוצה לשפר עמדות בצמרת, כשתארח בשעה 14:55 אצל מכבי כפר מנדא, נועלת הטבלה.

הפועל מרום הגליל

קבוצת נערים א’, שהעונה מתייצבת עם סגל קצר לרוב משחקיה, ספגה הפסד 5:0 במשחק החוץ מול מ.ס כפר יאסיף, שהוליכה 0:3 בתום המחצית הראשונה.

קבוצת ילדים א’ שבה למסלול הניצחונות עם ניצחון 1:2 על צעירי בענה, לאחר שהוליכה 0:1 בתום המחצית הראשונה. שוהם אזרואל, מלך שערי הקבוצה, כבש צמד שערים.

ניצחון חשוב במשחק חוץ. קבוצת ילדים א’ של הפועל מרום הגליל



מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 2:3 את קבוצת מ.ס. כפר יאסיף במשחק חוץ. כובשי השערים: איתי אזולאי צמד ומיאס אבו סאלח, מחר (שישי) תהיה הראשונה לערך הצגה משולשת במגרש בכפר בלום. זה יקרה בשעה 10:30, הקבוצה תארח את בני אעבלין.

קבוצת ילדים ג’ תארח בשעה 12:30 את הפועל יוקנעם.

קבוצת טרום א’ תארח בשעה 14:30 את מכבי ריינה.

הפועל גליל עליון

קבוצת ילדים ג’ תתארח מחר (שישי) אצל צעירי חיפה, בשעה 12:00, במגרש בעתלית.

מקווים לסגור את השבוע עם ניצחון נוסף. קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן