כדורגל: סיכום שבוע בגזרת הותיקים

ניצחונות לקבוצות קרית שמונה, הפסד לחצור. הפרטים המלאים בכתבה הבאה.

שלושה משחקי ותיקים, בהשתתפות קבוצות שאנו מסקרים, נערכו במהלך השבוע. באיחור קל, אך עם הרבה כוונות טובות, אנו מביאים לכם רשמים מהמשחקים.

נתחיל עם הנציגה היחידה שלנו במסגרת “ליגה” – עירוני קרית שמונה, שהביסה 2:9 את ותיקי יקנעם. אריאל בוזורגי – “ספורטאי החודש” שלנו, כבש שלושער. שערים נוספים כבשו:  תומר תורג’מן, יוסי זוהר, אלעד גולני,  חיים אוחנה, עומר נתן ושמעון זעפרני. קרית שמונה עם מאזן מושלם בתום ארבעה מחזורים.

כבשו בצרוות. שחקני עירוני קרית שמונה



עוברים לנציגות שלנו בליגת מרכז הפועל. מתחילים עם בניטה קרית שמונה, שניצחה 1:3 את בית”ר צפת. לבניטה, שהתייצבה למשחק החוץ עם 12 שחקנים בלבד, ללא מלך השערים – אביחי בן שטרית, היה זה ניצחון ליגה שלישי בחמישה משחקים, בעוד שצפת עם מאזן של 3 נקודות בשלושה מחזורים. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, בניטה השתלטה על המשחק. אליאב מלכה הוסב מעמדת הבלם לעמדת החלוץ. מלכה בישל שער לצח וייצמן וכבש שער, שהעניקו לקבוצתו יתרון 0:2. שער שכבש יקי צימק את התוצאה ל-2:1. צפת הייתה קרובה להשוות מניסיון מבעיטה חופשית מ-16 מטרים, אך אליאב מלכה הציל את הכדור בראשו. התקפה מתפרצת שהסתיימה עם שער של נתי גולני סגרה עניין והעניקה לבניטה ניצחון 1:3.

הפסד ראשון לותיקי חצור, ששילמה מחיר יקר על  מחצית ראשונה גדושה החמצות מסמרות שיער ליד שערה של פ.צ בית ג’אן, שמצידה ידעה לנצל מצב שאליו הגיעה ולכבוש שער יתרון 0:1. במחצית השניה  חצור עלתה עם כל הכלים ההתקפיים ואף השוותה את התוצאה מרגליו של חנן אלמקייס. הלחץ נמשך וחצור החמיצה בעיטת פנדל וגם מהפך. בתוספת הזמן חצור נענשה שוב עם ספיגת שער, שהעניק לבית ג’אן ניצחון 1:2, שמציב אותה במקום השלישי עם 10 נקודות בחמישה משחקים – מרחק 2 נקודות מחצור, שלמרות ההפסד שומרת על המקום הראשון.

בכוחות מועטים, אך משותפים. שחקני בניטה קרית שמונה