כדורגל: ממב”ע משפרת עמדות בצמרת

בני ממב”ע ניצחה 0:2 בביתה את המוליכה, הפועל עירוני כרמיאל. ממב”ע מרוחקת כעת 2 נקודות מהפסגה.

עד היום בצוהריים בני ממב”ע קיימה תשעה משחקים העונה – שניים מהם מול הפועל עירוני כרמיאל, שניהם הסתיימו בלי שהקבוצה מהגולן הצליחה לנצח. במשחק הגביע שנערך באצטדיון בבוקעאתא ניצחה כרמיאל 0:2, במשחק הליגה במחזור הראשון בכרמיאל נפרדו הקבוצות בתוצאת שוויון 0:0. היום נפגשו הקבוצות למשחק ליגה נוסף, הפעם  זה היה שוב באצטדיון בבוקעאתא, משחק שפותח עבורן את הסיבוב השני והאחרון של משחקי בית א’ במחוז צפון א’ של ליגה ב’. הפעם ידה ורגלה של ממב”ע הייתה על העליונה.

בסיוע מאות אוהדים ביציע, הצליחה בני ממב”ע, ללא הרכש החדש, שלומי אביסידריס (שומר שבת),  להנחיל הפסד בכורה לאלופת הסיבוב הראשון של הליגה. בני ממב”ע הצליחה לשבש את משחקה של כרמיאל ובמקביל ליצור מצבי הבקעה, אך התקשתה לייצר סיומת. במחצית השניה שלף המאמן ווג’די אלקיש את הג’וקר של הקבוצה מהספסל, אסעד עמאשה, שהביא הרבה ערך מוסף למשחק. בדקה ה-65 מרסיל סמארה הוכשל ברחבה, אסעד עמאשה בעט את בעיטת הפנדל בצורה מדויקת – 5 דקות לאחר שהחליף את נאג’י אבו ג’בל. בדקה ה-90 נא’אל אבו עוואד עבר את השוער האורח בתוך הרחבה – והוכשל. גם את בעיטת הפנדל הזו לקח על עצמו אסעד עמאשה, שהשלים צמד שהעניק לקבוצתו ניצחון 0:2.

הניצחון שהשיגה בני ממב”ע מחזק את מעמדה במקום השלישי בטבלה, רק שהפער בינה לבין כרמיאל, שירדה למקום השני, ירד לנקודה אחת. ממב”ע מרוחקת כעת שתי נקודות מהמוליכה, אחווה כפר מנדא, שתארח את ממב”ע בשבוע הבא למשחק המרכזי של המחזור. 

ניצחון של ווינרים. שחקני בני ממב”ע