כדורגל: לעשות חג שמח בקרית שמונה

עירוני קרית שמונה תארח את מכבי נתניה במוצ”ש. לקהל מובטח הפנינג טרום המשחק, גם הפעם.

שלושה ימים אחרי הניצחון החשוב על הפועל ירושלים, שהושג למרות מחסור גדול בשחקני הגנה ולמרות פציעתו הקשה של הבלם סטפן אקה, עירוני קרית שמונה תארח הערב, בשעה 19:50, את מכבי נתניה למשחק ליגה במסגרת המחזור ה-12, עם תקוות ליצור רצף של ניצחונות. גם הפעם באי האצטדיון יוכלו ליטול חלק בהפנינג חינמי, כאשר לילדים בגילאי 3-12, שיעברו בצורה מוצלחת את בדיקת האנטיגן החינמית, מובטח כרטיס חינם למשחק. הפרטים המלאים בעלון שמתחת לפסקה זו. המשך הכתבה מתחת לעלון.



עירוני קרית שמונה הצליחה ביום רביעי האחרון לקפוץ מעל הקו האדום, שאותו היא מקדימה בנקודה אחת כעת. מכבי נתניה מקדימה אותה בנקודה אחת. המשחק הערב יפגיש מספר “אקסים” משני הצדדים: מהצד של קרית שמונה מדובר במאמן סלובדאן דראפיץ – שהוביל להצלחה כמאמן את מכבי נתניה, הקבוצה שקלטה אותו כשחקן בישראל, הקשר רועי קהת – ששיחק שתי עונות בקבוצה. מהצד של נתניה מדובר בשני שחקנים שעשו דרך ארוכה ממחלקת הנוער ועד לזכייה בתארים עם הקבוצה הבוגרת – השוער דני עמוס והבלם שיר צדק.

חוזר לביקור בצפון. דני עמוס (צילום: פושקו)



באשר למשחק הערב: קרית שמונה במצוקה של שחקנים במרכז ההגנה, בשל חסרונם של סטפן אקה, ואור חסין – המחלים מפציעה. לקרית שמונה אין הרבה ברירות, כורך המציאות הוא שזיו מורגן ימשיך לשחק כבלם – שזהו תפקידו המקורי, כשהפעם עשוי לשחק לצידו שחקן הבית איתי בן שבת – ששיחק לצידו בימי קבוצת הנוער. סבירות נמוכה שעאיד חבשי, שחזר לאימונים לאחר המשחק בירושלים, יעלה בהרכב. שחקן הכנף – מוחמד שאקר, והקשר האחורי – סמואל בראון, עלולים להיעדר גם הם מהמשחק.

גם מכבי נתניה לא תגיע בסגל מלא למשחק. החסרון המשמעותי ביותר שלה למשחק הערב הוא של פרפה גויאגון, הקשר האפריקאי המוכשר, שהתנהג באלימות במשחק האחרון כלפי שחקני מ.ס אשדוד והורחק משדה המשחק. המגן הימני, שי קונסטנטין, ייעדר בגין פציעה. להרכב הנתנייתי ישובו המגן השמאלי זלאטן שאחוביץ’ והקשר בוריס הינו. 

כל אחת מהקבוצות ספגה עד כה 15 שערים, נתניה הבקיעה 13 – ארבעה יותר מקרית שמונה. הנתנייתים ליקטו 5 נקודות בחמישה משחקי חוץ, בעוד שקרית שמונה עומדת על מאזן של ניצחון אחד וארבעה הפסדים במשחקי הבית. נתניה קבוצה עם אוריינטציה התקפית, בהיעדרו של פרפה גויאגון – מלך שעריה, שחקני המפתח שלה בחלק הקדמי הם החלוצים יניב מזרחי ואיגור זלאטנוביץ’. קרית שמונה תקווה למשחק הגנה מניח את הדעת ולפוקוס בחלק הקדמי, שם עשויים למצוא את עצמם יחדיו איתמר שבירו וסטפן מילוסוביץ’. משחק שבו הסיכויים פתוחים לשני הצדדים. 

בתמונת ההרכב הערב. ידין לוגסי (צילום: פושקו)