כדורגל: פציעה חמורה לסטפן אקה


הבלם ייעדר לפחות שלושה חודשים מהמגרשים, עקב הפציעה שעבר אמש במשחק מול הפועל ירושלים.

קללת בלמים בעירוני קרית שמונה. אם לא די בהיעדרותו משני המשחקים האחרונים ומהיעדרות עתידית של עאיד חבשי – המחלים מקורונה, ואם לא די בפציעה של הבלם הצעיר אור חסין, בהרחקתו של איתי בן שבת בשבת האחרונה ובפציעות וחולי שגרמו לזיו מורגן (תפקידו המקורי הוא בלם) להיעדר ממשחקים, אמש ספגה הקבוצה מכה קשה בדמות פציעתו של הבלם סטפן אקה, שבמהלך הדקה ה-72 של המשחק מול הפועל ירושלים, נפצע בקרסולו, פונה לבית החולים “הדסה עין כרם”, שם הוא מטופל.

הנהלת עירוני קרית שמונה הוציאה עדכון בנוגע למצבו של אקה: “השחקן סטפן אקה נפגע אמש במהלך המשחק מול הפועל ירושלים כאשר רגלו נתקעה בדשא והסתובבה. כתוצאה מכך פרק אקה את מפרק הקרסול והוא סובל משבר בעצם השוקית. השחקן פונה לבי”ח הדסה עין כרם בליווי אנשי המועדון שהיו צמודים אליו כל הלילה. במהלך הלילה עבר שחזור פריקת הקרסול וקיבוע בגבס. השחקן ישאר באשפוז עד לתחילת שבוע הבא, אז יעבור ניתוח לקיבוע השבר. צפי היעדרות כשלושה חודשים. אנו מודים לצוות בי”ח הדסה על הטיפול המסור ומאחלים החלמה מהירה לסטפן”.

צפוי להיעדרות ממושכת מהמגרשים. סטפן אקה במשחק מול הפועל חדרה (צילום: שלומי גבאי)



בעקבות פציעתו של השחקן, כבר עתה ברור שבשבת הקרובה, במשחק הביתי מול מכבי נתניה, שיחל בשעה 19:50, מי שעתידים לעלות בהרכב במרכז ההגנה הם זיו מורגן ואיתי בן שבת. זיו מורגן עתיד לשחק כבלם בתקופה הקרובה, גם כאשר יחזור עאיד חבשי לכשירות. פציעתו של אקה תחייב את הקבוצה למצוא חלופה בהקדם. חלון ההעברות ייפתח באמצע החודש הבא. בקרית שמונה יקוו להגיע לסיכום מהיר עם שחקן, כפי שעשו לפני יומיים עם הקשר יוליוס סוקה הבלארוסי.  

במעבר חד, במוצאי השבת, לפני המשחק מול מכבי נתניה, מתוכנן שוב הפנינג לבאי האצטדיון. הפרטים במודעה. הגיעו בהמוניכם לחווית כדורגל וחוויה חברתית מהנה.