כדורגל: ליגה ב’ חוזרת, אביסדריס ביעד חדש

צפת בשישי, ממב”ע בשבת והיעד החדש של שלומי אביסידריס. אלה ועוד בכתבה הבאה.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, ליגה ב’ חוזרת לפעילות מבצעית אחרי שלושה שבועות של פגרה. בית א’ במחוז צפון א’ של ליגה ב’ הוא הבית המרכזי של קבוצות הגליל העליון והגולן. בעוד שבני טובא א-זנגריה תהיה חופשית ממשחקים, בסופ”ש הזה הפועל עירוני צפת ובני ממב”ע יחלו את הסיבוב השני. שתי הקבוצות צמודות בטבלה, צפת במקום השלישי ומקדימה בזכות יחס שערים את ממב”ע. נזכיר כי בתום הסיבוב השני שלוש הקבוצות הראשונות יעפילו לפלייאוף עליון ממוזג עם שלוש הראשונות של בית ב’, בעוד ש-6 האחרונות ימשיכו לליגה פנימית בסיומה שלוש האחרונות יירדו לליגה ג’.

תחנה שלישית העונה. שלומי אביסידריס (צילום: לירן דורף)



הפועל עירוני צפת תתארח ביום שישי, בשעה 12:50 אצל צעירי סכנין – שמדורגת במקום ה-7 מתוך 9 קבוצות. צפת מקדימה ב-10 נקודות את הקבוצה היריבה, כבשה יותר מפי 2 מסך שעריה וספגה פחות שערים באופן משמעותי. צפת תנסה לתרגם את כל זאת לניצחון. בצפת יקוו ששחקני החלק הקדמי בראשות הקשר אסף פחימה ושחקני הכנף והחוד – בן שמואלי, אושר שמקה וארד אלבז, יהיו במיטבם.

יחזרו חדים לליגה? שחקני הפועל עירוני צפת (צילום: יגאל שיש – עמוד הפייסבוק צפת המצולמת)


בני ממב”ע תארח ביום שבת, בשעה 14:00 את הפועל עירוני כרמיאל, מוליכת הטבלה, שמקדימה אותה ב-4 נקודות. מאזנה של כרמיאל נטול הפסדים ועומד על 6 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו. כרמיאל ניצחה את ממב”ע 0:2 במשחק גביע שנערך באצטדיון בבוקעאתא. במשחק הליגה שנערך במחזור הראשון בכרמיאל נפרדו הקבוצות בתוצאת שוויון 1:1. בני ממב”ע צירפה לשורותיה אתמול את שחקן ההתקפה שלומי אביסידריס – שהחל את העונה בצפת, המשיך בטובא וכעת מצטרף לחלק הקדמי עתיר השחקנים של ממב”ע בראשות אסעד עמאשה ונאג’י אבו ג’בל. מנגד, כרמיאל עם שחקנים תושבי הגליל העליון אחריהם אנו עוקבים בפינת “השגרירים” – הקשר אהוד מערבי ושחקן הכנף סהר דהאן, היא קבוצה שעומדת על ממוצע הבקעות של 2.5 שערים, כך שצפוי משחק אטרקטיבי במיוחד. 

ינחילו הפסד בכורה למוליכה? שחקני בני ממב”ע