כדורסל: לאן השבוע בגליל?

משחקי גברים בצפת ובכפר בלום, משחק נשים ברעננה – כך ייפתח שבוע הכדורסל בגליל העליון.

שבוע חדש נפתח, זמן טוב להפנות מבט לעבר משחקי הכדורסל של קבוצות הדגל של הכדורסל בגליל העליון. מה מצפה לקבוצות? היכן ייערכו המשחקים – ומתי? הכל בכתבה זו (כתבה זו עלתה לראשונה ביום ראשון בבוקר).

הערב (ראשון) מ.ס “דניאל” צפת תארח בשעה 20:00 את הפועל עכו/מטה אשר למשחק המרכזי של המחזור השביעי של הליגה הארצית. כל אחת מהקבוצות עומדת על מאזן של 1-5. בטרום עונה צפת ניצחה בהפרש דו ספרתי משחק אימון בין הקבוצות. הקבוצה מהגליל המערבי, שנשרה בתום עונה אחת מהליגה הלאומית, מודרכת ע”י לירן שוורצוולד – בעבר כדורסלן מ.ס “דניאל” צפת והפועל גליל עליון. בשורותיה ניתן למצוא שני שחקנים עם עבר צפתי: הרכז רז מור ושחקן הפנים חואן קרלוס ברחל. שחקן בולט שכדי לצפת לשים אליו לב בקו הקדמי של הקבוצה האורחת הוא יאיר קצוטי. הכניסה למשחק חופשית. בהפסקת המחצית תיערך תחרות קלעים/ות נושאת פרסים. להשתתפות, צרו קשר עם מנהל הקבוצה, ברוך מזרחי, בטלפון: 050-5694472. במידה ויועבר שידיר אינטרנטי של המשחק בעמוד פייסבוק כלשהו, נשתף אותו בעמוד הפייסבוק שלנו.

רוצים להשאיר את הנקודות בבית. שחקני מ.ס “דניאל” צפת, הצוות המקצועי והניהולי



יום שלישי, שעה 19:00 – זהו זמן הג’אמפ במשחקה קבוצת הנשים, שעומדת על מאזן של 2-3 במשחקי הליגה, לאחר ההפסד האכזרי במשחק הביתי מול הפועל כפר סבא, תתארח אצל מכבי רעננה, בשעה 19:00 (“היכל אביב”), עם  תקוות להצליח לעשות שני דברים שלא הצליחה לעשות במשחק האחרון: לנצח, לקטוע מאזן מושלם של קבוצה מהשרון. מכבי רעננה עומדת על מאזן מושלם לאחר ששת המשחקים שקיימה. בהחלט אתגר גדול לשחקניות של זיו ברתנא ועוזריו, מעיין דיין ונבו נביזדה.

יקטעו את השלמות של רעננה? שחקניות הפועל גליל עליון (צילום: שילה צל ציון)



קבוצת הגברים תחזור מפגרת הנבחרת ותארח את אקדמיק סקופיה, למשחק במסגרת המחזור החמישי של הליגה הבלקנית. המשחק יחל בשעה 19:30. במשחק הראשון, שנערך בצפון מקדוניה, ניצחה הקבוצה הגלילית 82:102. בשורות גליל יערוך הופעת בכורה הגארד ג’ונתן סטוב, בעוד שהפורוורד נמרוד לוי, ששיחק במדי הנבחרת במשחקי הניצחון על אסטוניה ופולין, יזכה למנוחה. בגליל שואפים לשמור על מאזן מושלם ומתכווונים לקחת את המשחק במלוא הרצינות למשחק מול המדורגת במקום השישי בליגה הצפון מקדונית, שרמתה נמוכה משמעותית מהליגה הישראלית. לרכישת כרטיסים למשחק, הקליקו כאן  . המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ היוטיוב של הליגה הבלקנית .

לשמור על השלמות בבלקנית. שחקני הפועל גליל עליון חוגגים (צילום: גיל נוימן)