כדורסל גברים: השלמות בבלקנית נשמרת


הפועל גליל עליון הביסה 65:107 את אקדמיק סקופיה. רון כהן הוביל את רשימת הקלעים.

*. צילום: גיל נוימן

הפועל גליל עליון שבה הערב מפגרת הנבחרת היישר למשחק ביתי בליגה הבלקנית בו היא אירחה את אקדמיק סקופיה, שאותה היא ניצחה 82:102 במשחק שנערך בחודש שעבר בצפון מקדוניה. בהפועל גליל עליון ניצלו את המשחק, כדי להריץ את הגארד החדש, ג’ונתן סטוב, שהצטרף לקבוצה במקומו של הפורוורד קייל גיבסון, שנפצע במשחק הקודם בין הקבוצות וייעדר עוד תקופה ממושכת. הפורוורד נמרוד לוי, שהצטיין במדי הנבחרת הלאומית, זכה למנוחה הערב. הבדלי הרמות אפשרו לגליל להעניק דקות משחק מרובות גם לשחקני הסגל הרחב, הקהל יכול היה לחוש גאווה מקומית נוכח השתלבותם המוצלחת במשחק של הרכז רון כהן מקרית שמונה והגארד רועי קוז’יקרו מבית הלל.

הופעת בכורה טובה. ג’ונתן סטוב לצידו של יובל לוין, שהצטיין הערב


3 שלשות והרבה כדורסל טוב. רועי קוז’יקרו במשחק הערב



הפועל גליל עליון עלתה למשחק עם חמישייה שכללה את איתי מושקוביץ, ג’ונתן סטוב, שאבון לואיס, יובל לוין וברייס וושינגטון. כבר ברבע הראשון ניתן היה להבין להיכן נושבת הרוח. שחקני הגליל גילו עליונות בשש הדקות האחרונות של הרבע הראשון ושייטו לעבר יתרון 15:28. כבר ברבע השני של המשחק זכה לדקות משחק רועי קוז’יקרו, שהרשים עם שתי שלשות. גבי צ’אצ’שוילי וברייס וושינגטון הרשימו בביצועים אווירים וירטואוזיים, בדרך ליתרון 28:57 לשחקני הגליל. ברבע השלישי החגיגה נמשכה, שחקני הגליל צעדו בסיומו ביתרון 42:82, בדרך לניצחון 65:107.

רשימת קלעים הפועל גליל עליון (בסוגריים דקות המשחק הערב): רון כהן (25) – 17 נקודות (3 מ-4 מהשלוש), יובל לוין (29) וברייס וושינגטון (22) – 16 נקודות כ”א, איתי מושקוביץ (28) – 15 נקודות (5 מ-8 מהשלוש), ג’ונתן סטוב (29) – 14 נקודות ו-12 ריבאונדים, שאבון לואיס (16) ורועי קוז’יקרו (12) – 9 נקודות כ”א, גבי צ’אצ’שוילי (23) – 6 נקודות,  עומר טל (16) – 5 נקודות.

הוביל את רשימת הקלעים. רון כהן במשחק הערב (צילום: גיל נוימן)