כדורגל: לקפוץ מעל הקו האדום בבירה

עירוני קרית שמונה תתארח אצל הפועל ירושלים למפגש חתתית, בסיומו היא תקווה לקפוץ מעל הקו האדום.

ארבעה ימים אחרי הופעת הבכורה של סלובדאן דראפיץ כמאמן עירוני קרית שמונה, במשחק הביתי בו הפסידה 2:1 למוליכת הטבלה, הפועל באר שבע, תתייצב עירוני קרית שמונה למשחק חוץ מול העולה החדשה, הפועל ירושלים, במסגרת המחזור ה-11. שתי הקבוצות מדורגות מתחת לקו האדום, הקבוצה מהבירה מקדימה את קרית שמונה בנקודה אחת.

אחרי שהגיעה לסיכום עם הקשר האחורי הבלארוסי, יוליוס סוקה, שינחת בשבוע הבא לביצוע בדיקות רפואיות – שבמידה ויעברו בצורה מוצלחת יחתום על חוזה לעונה וחצי ויצטרף לקבוצה, עירוני קרית שמונה תתייצב למשחק , לאחר שאת ההכנה למשחק עשתה באזור השרון.

מייחלים לכשירותו. זיו מורגן במשחק מול מכבי ת”א (צילום: מדיה מכבי ת”א)



קרית שמונה תתייצב עם חוסרים משמעותיים במרכז ההגנה, בעקבות מחלת הקורונה שפקד את עאיד חבשי, הכרטיס האדום שספג איתי בן שבת בשבת האחרונה ופציעתו של הבלם הצעיר, אור חסין. בקרית שמונה מקווים שזיו מורגן, שנעדר מהמשחק האחרון בשל חולשה גופנית, יוכל לשחק הערב בעמדת הבלם לצידו של סטפן אקה. במידה ולא יוכל, יצטרך המאמן לאלתר בעמדה זו את אחד מהמגינים או הקשרים האחוריים לעמדה זו. מי שעוד בספק למשחק הוא המגן, גיא מזרחי, שנעדר מהמשחק האחרון מאותה סיבה של זיו מורגן – ושחקן הכנף, מוחמד שאקר, שנפצע במשחק האחרון.

בחוליית הקישור רועי קהת ינוט את הקבוצה במרכז השדה, לא מן הנמנע שסמואל בראון יזכה לראשונה לפתוח בהרכב. איתמר שבירו עשוי למצוא את עצמו גם בהרכב.

הפועל ירושלים תתייצב למשחק עם סגל כמעט מלא. למעט הקשר האחורי גוני נאור, שהורחק בשבת האחרונה במשחק ההפסד 1:0 למ.ס אשדוד, כל שחקני הקבוצה מהבירה כשירים למשחק. הפועל ירושלים אמנם הבקיעה את כמות השערים הנמוכה בליגה – חמישה בלבד, אך בהתקפתה שני שחקנים מסוכנים ובעלי יכולות הבקעה, שכדאי להגנת קרית שמונה לקחת ברצינות מלאה – וויליאם אגאדה ועידן שמש. הירושלמים ניצחו את שני משחקי הבית האחרונים שלהם (1:2 על מכבי נתניה, 0:1 על מכבי פ”ת) ולכן אין שום הצדקה להקל בה ראש. 

משימה גדולה מוטלת על כתפיו הערב. סטפן אקה במשחק מול הפועל חדרה (צילום: פושקו)