כדורסל: מסורת זו מסורת

כמדי שנה, הדרך לליגת העל לתיכונים עוברת בגליל העליון. 21 בתי ספר הגיעו ליומיים של משחקים שבסיומן הוכרע מי שתי הקבוצות שעולות מהאליפות הארצית היישר לרבע הגמר בליגת העל לתיכונים.

אחד מאירועי הדגל של התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל היא האליפות הארצית לבתי הספר בכדורסל. לאחר שלבים מוקדמים במחוזות השונים, מגיעים אל האליפות הארצית 21 בתי ספר (12 נבחרות של שחקנים ו- 9 נבחרות של שחקניות) ומתחרים במשך יומיים על כרטיס כניסה לרבע הגמר לליגת העל לתיכונים.

השחקנים כמעט ומילאו את האולם בכפר בלום (צילום: עינה קפלן)

בגזרת הבנים נבחרות התיכונים שעלו הן שחקני הדרים הוד השרון ותיכון רמת ים עמר חפר. בגזרת הבנות עלו לשלב רבע הגמר שחקניות התיכונים ליד”ה ירושלים והריאלי חיפה.

בעמותת הספורט שמחים על האירוח של האירוע שחזר לאחר שנת הפסקה עקב נגיף הקורונה: זוהי מסורת של כמעט שלושה עשורים ושמחים בכל שנה שמגיע חודש נובמבר ואיתו האליפות הארצית לבתי הספר בכדורסל. זה היה אירוח נהדר והיו פידבקים נהדרים. מגיעים אלינו מכל קצוות המדינה, מתיכון רבין באילת, דרך תיכון ליד”ה ירושלים ומנור כברי שבגליל המערבי. שיתוף הפעולה עם התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל מצוין ובגליל מקווים רק להמשיך לארח את האירוע הנפלא הזה. זהו אירוע מורכב, יומיים של משחקים בארבע אולמות כדורסל, אך בעמותת הספורט השקיעו הרבה בשביל להמשיך לקיים את המסורת הנפלאה הזו.

יומיים של משחקים נהדרים. (צילום: עינה קפלן)