כדורסל: ערכים קודמים לכל

מאמן הכדורסל טל עטיה הוביל פעילות מיוחדת בבית הספר לחינוך מיוחד בקיבוץ איילת השחר.

בעמותת הספורט של הגליל העליון הערכים תמיד היו לפני הכל. פעילויות קהילתיות בענפים השונים מתקיימות במהלך כל השנה במקביל לפעילות השוטפת. במחלקת הכדורסל לקחו את זה ברצינות ביג טיים. בקבוצות השונות מתקיימות פעילויות קהילתיות ובכל פעם האיכות רק עולה. הפעילות שבלטה במיוחד לאחרונה היא אימון משותף שקיים המאמן טל עטיה, מאמן קבוצת ילדים ב’ (כיתות ז’), יחד עם כיתת ‘קשר’ לחינוך מיוחד בבית הספר בקיבוץ איילת השחר.

“אני שמח שהצלחנו ליצור פעילות משותפת עם ילדי כיתת ‘קשר’, זה היה נהדר”, מספר טל עטיה ומוסיף כי “במהלך הפעילות יצרנו מסלולי מכשולים ופעילויות משותפות שבסופה קיימנו משחק כדורסל משותף. עבור השחקנים זאת הייתה נתינה מדהימה, שהם גם קיבלו ממנה המון. אני גאה בכל השחקנים על התגייסות ונתינה גדולה. הפעילות הייתה מצוינת וקבענו לקיים אחת כזאת בכל חודש”.

“בעמותת הספורט יש חשיבות רבה לקיום אירועים קהילתיים, לצד השאיפה למצוינות”, סיכם יונתן ורטיקובסקי, דובר עמותת הספורט, “טל עטיה גדל במחלקת הכדורסל בעמותה והוא נחשף כשחקן לכל הפעילויות הללו וגדל עליהן. לכן, הוא מודע לעוצמה ולכוח שיש בפעילויות הללו ושדרכן מתבצע החינוך האמיתי”.

ערכים לפני הכל. טל עטיה