כדורסל נשים: כמה קרוב, ככה רחוק

הפועל גליל עליון הפסידה 66:63 במשחק הצמרת הביתי מול הפועל כפר סבא, שקלעה שלשת ניצחון בדקה האחרונה.

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון קיוותה הערב לשפר עמדות בצמרת טבלת הליגה הלאומית, כשאירחה למשחק מסקרן את הפועל כפר סבא, בשורותיה משחקת דרור מייברג, בת קיבוץ עמיר, בוגרת מחלקת הנשים, שאותה אירחנו לראיון בפינת “ספורטאית החודש”. כפר סבא, ששיחקה משחק אחד יותר, ניצחה בכל חמשת המשחקים שקיימה עד הערב, בעוד שהפועל גליל עליון התייצבה למשחק עם מאזן של שלושה ניצחונות והפסד אחד.

המשחק שנערך הערב באולם “דנציגר” בקרית שמונה היה מרתק מאוד. הרבע הראשון היה צמוד והסתיים בתוצאת שוויון 18:18, ברבע השני המשחק המשיך להיות צמוד, אך שחקניות הגליל קלעו באחוזים טובים יותר וירדו להפסקת המחצית ביתרון 30:34, כשעל 6 מהנקודות שקלעה הקבוצה האורחת חתומה דרור מייברג.

את הרבע השלישי שחקניות הגליל פתחו בריצת 3:10 ונראה היה שהן עולות על דרך המלך, הן הצליחו להחזיק ביתרון לאורך כל הרבע, שהסתיים ב-41:52 צפוני. ברבע האחרון של המשחק הקבוצה האורחת הקשיחה את משחק ההגנה, מפגן שלשות של שיר תירוש האורחת עזר לקבוצה מהשרון להיצמד שוב. כדקה לסיום המשחק שלשה שקלעה כפר סבא העניקה לה יתרון 63:66, שעליו היא הצליחה לשמור עד לסיום המשחק ולחגוג לאחריו ניצחון חשוב.

קרן מוזס הובילה את רשימת הקלעיות של הגליל עם 15 נקודות. יתר הקלעיות: רג’ינה גליידה – 12, הדר רפאל – 11, דבי בלייברג – 10, ענבר לברון – 9, מיקה ביתן – 4, אמה רוזנסטון – 2. שותפה: סתיו זיו.

היו קרובות לניצחון. שחקניות הפועל גליל עליון (צילום: שילה צל ציון)