כדורסל גברים: ג’ונתן סטוב חתם בגליל

גארד חדש מצטרף להפועל גליל עליון במקומו של קייל גיבסון, שייעדר עוד זמן רב בגין פציעה.

יום מלא בהתרחשויות בהפועל גליל עליון. בבוקר התמלאה הקבוצה בגאווה, ששניים משחקניה הבולטים עד כה, הפורוורד נמרוד לוי והסנטר גבי צ’אצ’שוילי, ימריאו עם הנבחרת הלאומית לצמד משחקים מול אסטוניה ופולין, במסגרת מוקדמות גביע העולם. בערב הודיעה הנהלת הקבוצה על החתמת שחקן זר חדש, כתחליף לקייל גיבסון, שנפצע בכתפו במהלך המשחק הראשון בליגה הבלקנית מול אקדמיק נאביקו וייעדר עוד זמן ממושך.

גאווה ישראלית-גלילית. נמרוד לוי וגבי צ’אצ’שוילי (צילום: גיל נוימן. עיצוב: גיא קסל)



בהודעה שפרסמה הנהלת הקבוצה נכתב: “קבוצת הפועל ‘נופר אנרגיה’ גליל עליון שמחה לבשר גם על החתמתו של הגארד ג’ונתן סטוב (25, 1.93). סטוב ינחת מחר (יום ג’) בארץ ויצטרף לאימוני הקבוצה. סטוב, בוגר מכללת לואיזיאנה לאפייט (שם שיחק לצד ברייס וושינגטון), פתח את העונה באלבניה בקבוצת ולזניה שקודרה והעמיד ממוצעים של 21 נקודות, 10 ריבאונדים ו5 אסיסטים בממוצע למשחק”.

ג’ונתן סטוב ביקש למסור לאחר החתימה: “אני נרגש מאוד להיות חלק מהמועדון. לארגון הזה יש מסורת של הצלחות מהעבר. ראיתי שהקבוצה הנוכחית משחקת קשוח וכקבוצה. אני לא יכול לחכות להוסיף לקבוצה עוד אנרגיה. מעבר לכך, אני שמח לשוב ולשחק עם אחד החברים הטובים שלי, וחברי לקבוצה בעבר, ברייס וושינגטון. אני אסיר תודה על ההזדמנות שהמועדון נותן לי להיות חלק מהמועדון, מהארגון ומליגת ווינר-סל.”

יונתן אלון, המנהל המקצועי של המועדון, מסר בתגובה להחתמתו של סטוב: “אנחנו מאוד שמחים לקבל את ג’ונתן. אנחנו חושבים שהוא יעזור לנו מאוד בכל האספקטים של המשחק. הוא יוסיף לנו קשיחות, אנרגיות וקליעה. נעשה הכל כדי לעזור לו להתאקלם כמה שיותר מהר בקבוצה”.

קליפ ביצועים של ג’ונתן סטוב משנת 2018