כדורגל: סיכום סופ”ש במחלקות הנוער

3 משחקים בלבד נערכו בסופ”ש האחרון. זרקור לעברם בכתבה הבאה.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן ואחר נציגי האזור המשחקים מחוץ לגבולות הגזרה, במהדורה מצומצמת עד מאוד בעקבות פגרת השזרוע במחלקות הנוער. מרבית הקבוצות הצעירות בארץ נכנסו בשבוע שעבר לפגרה, אך בסופ”ש האחרון היו גם קבוצות שקיימו משחקי השלמה והקדמה – שלוש מהן נציגות הגליל העליון ולהן ניתן זרקור בכתבה זו.

קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל, שמתמודדת בצמרת הגבוהה של טבלת צפון 1, ספגה הפסד 4:1 במשחק החוץ מול הפועל עראבה, שכבשה ראשונה בדקה ה-26 והכפילה את יתרונה עם שער בדקה ה-50. שער מצמק שכבש רפאל ביתן בדקה ה-56 הפיח תקוות במרום הגליל, אך שערים שכבשה הקבוצה המארחת בדקות ה-60 וה-94 סגרו עניין והעניקו להפועל עראבה ניצחון גדול.

קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה הייתה קרובה מאוד לזכייה בניצחון ראשון העונה, אך גם לאחר 13 מחזורי ליגה היא מוצאת את עצמה נועלת את טבלת ליגת העל. הנחמה הקטנה היא שהקבוצה עצרה רצף הפסדים ועשתה תוצאת תיקו שלישית העונה – 2:2 במשחק הביתי מול הפועל פ”ת, שמדורגת גם היא מתחת לקו האדום. הקבוצה האורחת עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-10, אך צמד שערים של עמית גניחוביץ’ (15,61), שלאורך העונה שעברה כולה לא כבש אפילו שער אחד, חוללו מהפך והעניקו לקרית שמונה יתרון 1:2 – שהחזיק מעמד עד הדקה ה-86 בה הצליחה הפועל פ”ת לכבוש שער שקבע את תוצאת המשחק.

קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה שומרת על המאזן השני בטיבו בליגה, לאחר שחזרה עם ניצחון 0:1 ממשחק החוץ מול מכבי נהריה, שנערך באצטדיון בקרית ים. כפי שתוכלו לראות בסרטון שמתחת לפיסקה זו, התקפה בדקה ה-50, שכללה פריצה לרחבה של גיא רומש והוצאת כדור ליועד נגאוקר, שבעט בצורה מדויקת לרשת של הקבוצה המארחת, סלל את דרכה של קרית שמונה לניצחון.