חקלאים ונהנים

7 חקלאים צעירים בגילאי 30-40 מהגולן והגליל העליון נבחרו בין 40 הצעירים המבטיחים בחקלאות.

נציגות מרשימה לגליל ולגולן ברשימת ’40 הצעירים המבטיחים בחקלאות’ שיזכו להוקרה והערכה רבה במסגרת וועידת ישראל לחקלאות – הארוע החקלאי המרכזי בישראל, שיתקיים ב 8-9.12.21 בהשתתפות שרים, חברי כנסת, ראשי ארגונים חקלאיים וחקלאיים מכל רחבי הארץ.

צוות מקצועי מיוחד של וועידת ישראל לחקלאות ביצע בחודשים האחרונים מיפוי מעמיק ויסודי על מנת לבחור את רשימת הצעירים המבטיחים בחקלאות הישראלית. לאחר בחינת המועמדים מענפי החקלאות השונים  נבחרו 40 הצעירים המבטיחים בחקלאות לשנת 2021 של וועידת החקלאות של ישראל.

ליטל עובדיה ממושב שעל (צילום: יעל שלח)



חיים אלוש מנכ”ל משוב וועידת ישראל לחקלאות ציין: “השנה ביצענו באמצעות וועדה מיוחדת מיפוי מעמיק של רשימת הצעירים המבטיחים בחקלאות, מדובר בדור המשך, צעירים נמרצים, אידיאולוגיים המגיעים לחקלאות מתוך אהבה ומסירות ומביאים איתם את הטכנולוגיה המודרנית שתאפשר למדינת ישראל להמשיך להוביל את החקלאות העולמית ואנחנו גאים בנציגות המרשימה של צעירים מבטיחים מהגליל והגולן!”.

לצד חקלאים מבטיחים מכל רחבי הארץ 7 צעירים וצעירות תושבי הגליל והגולן שמובילים משקים ומביאים דם צעיר ומחשבה טכנולוגית מודרנית לחקלאות הישראלית. ראוי לציין כי רבים מבין אלו שנבחרו בשנים האחרונות לצעירים המבטיחים של הוועידה ביצעו התקדמות משמעותית וכיום משמשים בתפקידי מפתח בעולם החקלאות הישראלית ומצעידים את החקלאות הישראלית בגאון קדימה. אז מי ברשימה המכובדת?

דריה אהרון (צילום: פושקו)



אבישי ברט – בן 36 ממושב רמת מגשימים, במסגרת תפקידו משמש כרכז ענף הגד”ש והשקדים במושב ומכהן כיו”ר שולחן גד”ש ברמת הגולן בעל תואר ראשון בפקולטה לחקלאות ותואר שני ממכון ויצמן.

דריה אורן אהרון – בת 36 מקיבוץ משגב עם, בעלת תואר שני בביו טכנולוגיה, מנהלת את חלקות המודל של משגב עם. משלבת בין המחקר לעבודה, בוגרת תואר שני בביו טכנולוגיה.

נדב קאופמן – בן 30 ממושב כרם בן זמרה, דור שלישי בחקלאות, מנהל משק נשירים ומתפעל יחד עם אחיו באופן עצמאי את תחום הייצור והשיווק.

צליל בראס –  בת 35 ממעלה גמלא, חוקרת במו”פ צפון, בימים אלו מובילה את מחקר ההדרים בכל אזור הצפון, בעלת תואר ראשון בחקלאות ותואר שני בביו טכנולוגיה.

אייל נבו – בן 37 ממושב מיצר, בעל משק נשירים ובנוסף משמש כמדריך קרקע ומים.

ליטל עובדיה – בת 34 ממושב שעל, בעלת תואר שני במדעי היין והגפן, דור ראשון בחקלאות, הקימה באופן עצמאי משק חקלאי ופתחה יקב בוטיק – יקב “תל” בו ניתן למצוא את היין שהיא מייצרת.

רז ליבנה – בן 39 מקיבוץ אלרום, דור שני בחקלאות, הקים את מטע השקדים בקיבוץ וכיום מנהל את כל המטעים שיושבים בקיבוץ אלרום בהיקף של כ 2,000 דונם, נמצא במשק מגיל 9.

צלי בראס (צילום פרטי)

אבישי ברט (צילום: אלידור חדד)