פלאשים בגליל: משלימים פערים

פינת הפלאשים חוזרת לפעילות אחרי פגרה קצרה עם הרבה אייטמים ספורטיביים מחוץ לקופסה.

תמונת השבוע: זאביק זוויגי – מאמן קבוצת הכדורגל של ותיקי מרום הגליל, פעיל חברתי בולט בעיר קרית שמונה, שעובד למחייתו בחלוקת לחמים, נתקע עם משאית החלוקה בקיבוץ חניתה, שם נחלץ לעזרתו איש הקיבוץ, העונה לשם עומרי, שמשך שעה עבד נמרצות והצליח לחלץ את זאביק ושותפו לעבודה לדרכם.


תגידו מזל טוב לדי.ג’יי אילון ישראל – אוהד מושבע של קבוצת הכדורגל של הפועל ת”א וקבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון, ששינה סטטוס לנשוי באושר ליהב + 2, עם בואה לעולם של ביתם, רני.



זיו מרום מלהבות הבשן – אוהד מושבע מימים ימיה של הפועל גליל עליון, הדרים עם בנו עד לאולם “הדרייב אין” בת”א, כדי לראות את הקבוצה האהובה עליהם זוכה באחד מהניצחונות הדרמטיים ביותר בהיסטוריה שלה על חשבונה של הפועל ת”א.

נבחרת הכדורסל נשים של ישראל אירחה בשבוע שעבר את נבחרת לטביה למשחק במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. נציגות נכבדת של מחלקת הילדות והנערות של הפועל גליל עליון הייתה שם, כדי לתמוך מהיציע.


גל קאלו – מבעלי סטודיו E.M,S פלוס בראש פינה וקרית שמונה, מוצא בין העיסוקים הרבים גם זמן לטבע בשניים עם האישה שלצידו, הגר, הקונדיטורית המוכשרת.




דרור ביטון – שוער קבוצת הותיקים של עירוני קרית שמונה, והאישה זיווה, חגגו עשור וחצי של נישואים מאושרים, אי שם במרחבים של דובאי. השניים נכנסו מהר לאווירה.


וזה משישי שעבר, לפני שהחורף הגיע. כדורסלני הפועל גליל עליון קפצו ראש לנהר הירדן, רגע אחרי אימון כושר ממריץ עם המאמן קוסטאס סטרקטיס.


מלון גלעדי אירח באמצע השבוע את קבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון לארוחת בוקר מפנקת. השף אריק ג’ינו והמנכ”ל, דודי בן גל, ערכו מפגש עם הקבוצה, שהודתה על הבוקר המענג.


עוד איש כדורסל שהגיע לנפוש במלון הוא ניב זהבי – “הכרוז הלאומי”, המשמש ככרוז במשחקי נבחרות הכדורסל והכדורגל וכן ככרוז במשחקי קבוצת הכדורסל של מכבי ראשון לציון. זהבי הגיע לחופשה משפחתית והספיק ליהנות מבריכת המלון, בטרם הגיעו הגשמים.


גם מאמן אלופת המדינה בכדורגל, ברק בכר, הגיע לחופשה משפחתית במלון גלעדי וזכה לכבוד רב מצד המנכ”ל, דודי בן גל.