כדורסל גברים: לשתות מהבאר זה חשוב

הפועל גליל עליון תתארח אצל הפועל באר שבע עם תקוות לשוב למסלול הניצחונות.

שישה ימים חלפו מאז שהפועל גליל עליון נחלה הפסד במשחק הדרבי הצפוני מול הפועל גלבוע גליל. הערב, בשעה 19:45 תתייצב הקבוצה למשחק חוץ מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור השביעי של הליגה, לאחריו ייצאו הקבוצות לפגרת הנבחרת. גליל עליון מתייצבת למשחק עם מאזן של 2-4, לעומת מאזן 3-3 של הקבוצה הביתית, שמודרכת ע”י המאמן הוותיק, רמי הדר.

הפועל גליל עליון שבעת רצון ומלאת גאווה, מזימונם של הפורוורד נמרוד לוי והסנטר גבי צ’אצ’שוילי לסגל המורחב של הנבחרת הלאומית, שאתמול ערכה אימון ראשון לקראת משחקי מוקדמות אליפות אירופה. הסגל מונה כעת 24 שחקנים, לאחר סדרת אימונים יישארו בסגל 12 שחקנים.

אז מה מצפה להפועל גליל עליון הערב? משחק מול קבוצה מאומנת, שטרם מצאה יציבות העונה. קבוצה שבמשחקיה הושג סקור גבוה – שעומדת על ממוצע קליעה של 83.8 למשחק – לעומת ממוצע גלילי העומד על 80.5, בעוד שממוצע הספיגה של הקבוצה הדרומית עומד על 85.3 נקודות למשחק – לעומת ממוצע ספיגה גלילי העומד על 79.5 נקודות. הפועל גליל עליון תצטרך לתת דגש על משחק ההגנה, סקור נמוך מצידה של באר שבע עשוי להוביל לניצחון בבירת הנגב.

קשיחות בהגנה נדרשת. ברייס וושינגטון במשחק מול מכבי ראשון לציון (צילום: גיל נוימן)



שחקן המפתח של הפועל באר שבע למשחק הוא הפורוורד, דרק פארדון – שמוביל את רשימת הקלעים עם ממוצע של 18.7 נקודות למשחק ואת רשימת הריבאונדרים עם ממוצע של 10.7 למשחק – אין ספק שמדובר בשחקן מאתגר להתמודדות לגבוהים הגליליים, גבי צ’אצ’שוילי, ברייס וושינגטון ונמרוד לוי – שיצטרכו לתת מענה גם לג’וניור איטו – שעומד על ממוצע של 17.2 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק.

מהגארדים הגליליים בראשות אייק איירבו ושאבון לואיס, יידרש לתת תשומת לב לגארדים המקומיים – אמיר בל, שעומד על ממוצע של 10.5 נקודות ו-4.2 אסיסטים, הגארד קודי דמפס – שעומד על ממוצע של 17.8 נקודות למשחק, הרכז נטע סגל – שעומד על ממוצע של 8.2 נקודות ו-5.2 אסיסטים למשחק, הגארד והקפטן טראוויס ווריק – שעומד על ממוצע של 6.5 נקודות. ברשימת הגארדים של באר שבע ניתן למצוא גם שחקן עם עבר גלילי, גל גילינסקי, ששיחק בשורות הגליל בעונת 17/18, שבה באר שבע העפילה לליגת העל.

המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 58 בטלויזיה. כרטיסים למשחק ניתן לקנות באתר “שפע הפקות”

לא לאבד את הצפון בדרום. שחקני הפועל גליל עליון בתמונת ניצחון (צילום: גיל נוימן)