כדורגל ותיקים: לא משעמם בגזרה

חצור בסדרת ניצחונות, ותיקי עירוני ק”ש עם ניצחון בבית שאן וגם משחק אחד שפוצץ. על כך בכתבה הבאה.

בזמן שליגות הבוגרים ומחלקות הנוער במצויות בפגרת שזרוע המגרשים, בגזרת הותיקים משחקים במלוא המרץ. בשבוע האחרון נערכו מספר משחקים, שסיפקו הרבה עניין. להם נפנה זרקור בכתבה זו.

פיצוץ במרום

המשחק שנערך באמצע השבוע בין מרום הגליל לבית ג’אן לא הגיע לסיומו. לטענת אנשי מרום הגליל, מחלוקות קשות עם שופט המשחק גרמה להתלהטות יצרים ורגע לפני שהעניינים יצאו משליטה, הוחלט על פיצוץ המשחק. מרום הגליל ביקשה מהנהלת הליגה לפסול את שופט המשחק ממשחקיה.

העדיפו לרדת מהמגרש. ותיקי מרום הגליל



השבוע הגדול של חצור

ותיקי חצור, המשתייכת לליגה של מרכז הפועל, זכתה בתוך חמישה ימים בשני ניצחונות מרשימים. ביום חמישי שעבר זכתה בניצחון 0:4 על בית”ר צפת, לאחר מחצית ראשונה שבה החמצות מסמרות מנעו ממנה להבקיע שערים. המחצית השניה נפתחה בסערה על שערה של צפת, מה שהוביל לשער ראשון מרגליו של שחק דהן הצפתי, שהעלה את חצור ליתרון 0:1. עשר דקות מאוחר יותר דהן השלים צמד והכפיל את יתרון קבוצתו ל-0:2. שערים שכבשו חנן אלמקייס ודוד ששון סללו את דרכה של חצור לניצחון 0:4.

באמצע השבוע חצור אירחה באצטדיון בצפת את בניטה קרית שמונה. טרם תחילת המשחק שחקני חצור הוקירו תודה לדיג’יי אושרי בוהדנה על תרומת סט התלבושות החדש. ותיקי בניטה התייצבה למשחק עם מספר חיזוקים כדוגמת החלוץ נתי גולני. שחקני בניטה פתחו את המשחק בסערה עם 10 דקות של לחץ על שערה של חצור ובאו על שכרם עם שער שכבש אביחי בן שטרית, שהעלה את בניטה ליתרון 0:1. ,מרגע זה ואילך ותיקי חצור השתלטו על המשחק. התגובה הראשונה הייתה שער שכבש חנן אלמקייס – שבעונה שעברה שיחק בבניטה,  בחלוף דקה דרור אמנו סיפק טיל לחיבורים מ-18 מטרים וחולל מהפך – 1:2 לזכות חצור בתום המחצית הראשונה.

המחצית שנייה השליטה של חצור במרכז המגרש נמשכה. רותם אזולאי ואורי אילוז עשו ככל העולה על רוחם. משחק אדיר של השניים. בחלוף מספר דקות של משחק שחק דהן בביצוע מרשים החליף מסירות עם רותם קבע יתרון 1:3 לזכות חצור. מספר דק לסיום בניטה צימקה את התוצאה עם שער מרגליו של צח בוגטוס, שקבע 2:3 לזכות בנטה, אבל אז רפי אביסרור נכנס לעניינים חדר לרחבה ושלח בעיטה שמאלית אדירה לפינה הרחוקה וקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 2:4 לזכות חצור, לה מאזן של ו9 נקודות משלושה משחקים, המעמידים אותה בראש הטבלה. יש לציין את שרון מלכה ויותם בן שטרית ששיחקו בלמים ותסכלו לא אחת את התקפת בניטה.

מדים חדשים וחיוך גדול. שחקני חצור



ניצחון רחוק מהבית

ותיקי עירוני קרית שמונה, המשתייכים למסגרת “ליגה”, יצאו למשחק מסקרן בבית שאן וניצחו 2:3, במשחק שבו לרשות המאמן  איציק מנחם עמד סגל מלא אליו נוספו שלומי אלימלך ואיציק זיתוני . בבית שאן עלו בהרכב מספר שחקנים הזכורים מימיה של הפועל בית שאן בליגת העל – בהם הבלם אבי דנן, הקשר אלמוג חזן והחלוצים – נמרוד אלבז ומוריס אוזן.

המחצית הראשונה נפתחה בשוויון כוחות. הראשונה לעלות ליתרון הייתה בית שאן במהלך קבוצתי שהסתיים בנגיחה לרשת, שהעלתה את המארחים ליתרון 0:1. יכולת מצוינת של פרנסואה סבח מנעה מהמקומיים לעלות ליתרון. ותיקי קרית שמונה לא התרגשו מהיתרון של בית שאן והתחילו ללחוץ על שער היריבה. .באחת ההתקפות מצא משה לנקרי מצטיין המשחק את החלוץ אריאל בוזורגי, שהקשית מעל השוער וקבע 1:1 בתום המחצית.

במחצית השנייה השנייה קרית שמונה עשו חילופים שהניבו פירות. בית שאן החלה ללחוץ, .וקרית שמונה יצאה למתפרצות ומהר מאוד עלתה לייתרון. אריאל בוזורגי הוציא התקפה מתפרצת ובפס חכם ומצא את שלומי אלימלך, שלא נכשל, כבש מקרוב, חולל מהפך שהעניק לקרית שמונה ניצחון 1:2,  בית שאן המשיכה ללחוץ ואחרי כמה דקות יוסי זוהר מצא בפס חכם את שלומי אלימלך, שעבר את השוער וקבע 1:3 לזכות קרית שמונה. עד לסיום בית שאן לחצה ובאחת הקרנות צמצמה ל-2:3.  עד לסיום הגנת קרית שמונה שמרה על הייתרן והשלוש נקודות נסעו לקרית שמונה שהתבססה בראשות הטבלה.

מפגש מהאגדות. אנשי קרית שמונה – מיקי ממן (מימין), איציק מנחם (באמצע) ופרנסואה סבח (משמאל) לצידם של מאיר כהן ואיתן טייב