כדורסל נשים: ניצחון גלילי באקדמיה

הפועל גליל עליון חוזרת מנתניה עם ניצחון 52:66 על אקדמיית וינגייט.

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון זכתה לפני זמן קצר בניצחון שלישי בארבעה משחקים במסגרת הליגה הלאומית. הקבוצה שמודרכת ע”י זיו וברתנא ועוזריו, מעיין דיין ונבו נביזדה, התארחה אצל אקדמיית וינגייט – המורכבת משחקניות בגילאי נערות המשתייכות לנבחרות ישראל ולפרויקט האקדמיה של איגוד הכדורסל. הקבוצה הצעירה והמוכשרת התייצבה למשחק עם מאזן של 2-2.

הפועל גליל עליון התייצבה למשחק בסגל של 7 שחקניות, ללא שני לוי וסתיו זיו. שחקניות הגליל פתחו את המשחק בצורה טובה ולמעשה צעדו ביתרון לאורך כל המשחק. הרבע הראשון הסתיים ביתרון 12:18. ברבע השני שחקניות הגליל העלו הילוך ובסיומו צעדו ביתרון 22:36.

ברבע השלישי של המשחק מגמת השליטה של שחקניות הגליל התגברה. הרבע השלישי הסתיים ביתרון 37:56. ברבע האחרון של המשחק שחקניות הגליל הורידו הילוך, מה שאפשר לקבוצה המארחת לכרסם ביתרון הגלילי, אך לא לאיים עליו. בסיום, ניצחון 52:66.

הניצחון שהשיגה הקבוצה מגיע שבוע לפני משחק העונה של שחקניות הגליל – משחק ביתי מול הפועל כפר סבא, בעלת המאזן המושלם, בשורותיה משחקת דרור מייברג – בוגרת מחלקת הנערות וקבוצת הנשים של הגליל.

שלוש שחקניות הובילו את רשימת הקלעיות עם 12 נקודות כ”א: מיקה ביתן, דבי בלייברג והדר רפאל. יתר הקלעיות: קרן מוזס – 10, אמה רוזנסטון – 9, ענבר לברון – 7, רג’ינה גליידה – 4.

מוכנות למשחק העונה. קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון (צילום: גיל נוימן)