כדורסל גברים: חדרה מתחה את צפת

מ.ס “דניאל” צפת נזקקה להארכה, כדי לנצח 75:80 את מכבי חדרה.

משחקי ההכנה המוצלחים ופתיחת העונה העוצמתית של מ.ס “דניאל” צפת בשלושת משחקי הליגה הראשונים ומשחק הגביע מול הגלבוע, נתנו בקרב אוהדי הקבוצה וגורמים המעורים בליגה הארצית את התחושה שבצפת נבנית קבוצה מעל הליגה. לפני שבועיים נחלה הקבוצה הפסד ליגה במשחק מול הפועל מגידו. הערב הקבוצה של ליאור קרת ועוזרו טל כהן לא הייתה רחוקה מלהפסיד בביתה לקבוצה הצעירה והמוכשרת של מכבי חדרה, שהתייצבה למשחק עם מאזן של 2-2. בשורות חדרה השתלב במהלך המשחק טל חדד, בוגר מחלקת הנוער של צפת, שגילה יכולת די טובה במשחק.

פגש את קבוצת האם שלו. טל חדד (מימין) צילום: מאיר ינקו – חדש בגליל



הרבע הראשון של המשחק לא היווה פרומו אמין לבאות. שחקני צפת שלטו במשחק והוליכו בסיומו 11:25. ברבע השני שחקני חדרה הקשיחו את ההגנה, גרמו לשחקני צפת לאבד כדורים וכרסמו ביתרון הצפתי, שבסיום המחצית הראשונה עמד על 29:37.

בהפסקת המחצית נערכה תחרות קליעות בין אוהדים של הקבוצה, שיזם מנהל הקבוצה הצפתית, ברוך מזרחי. יהודה ביטון, שחקנה המוכשר של קבוצת הנוער של המועדון, זכה במקום הראשון וקיבל פרסים נכבדים מעסקים בעיר.

שחקן של מאני טיים. יהודה ביטון לצידו של ברוך מזרחי



ברבע השלישי נמשכה הירידה ביכולתה של צפת. הקבוצה האורחת המשיכה להתקרב ובסיום הרבע היתרון הצפתי עמד על 50:55. ברבע האחרון המשחק נצמד, התעוררות של הקהל הצפתי עזרה לקבוצה להימנע מהפסד. בדקה האחרונה דרמה של ממש באולם “הפיס” בצפת: שתי קליעות עונשין מוצלחות של חדרה קבעו שוויון 69:69. ליאור קרת לקח פסק זמן. צפת חזרה למשחק והחטאה במהלך האחרון של עידו סגל כפתה הארכה על המשחק.

גם בהארכה חדרה היוותה אגוז קשה לפיצוח, אך למזלה של צפת התמיכה של הקהל וקליעות של שקד ירושלמי ועידו סגל סללו את דרכה של צפת לניצחון 75:80.

את רשימת הקלעים הצפתית הוביל  אנדרי קוליש עם 17 נקודות. יתר הקלעים: שקד ירושלמי ורם זקס – 13 כ”א, רועי נברו ואליאב אוחנון – 10 כ”א, רון סבג – 8, עידו סגל – 4, דביר אוחנה – 3, שלו הר אבן –  2. שותף: איתי גבע.

תמונת ניצחון. שקד ירושלמי (מימין) ואיתי גבע בסיום המשחק