כדורגל: טובא חזרה לנצח, צפת בדרך לשם

ניצחון לבני טובא, פיצוץ במשחקה של צפת – אלה הן כותרות משחקי יום שישי בגזרת ליגה ב’.

*. תודתנו נתונה למאיר ינקו, עיתנואי “חדש בגליל”, על עזרה במידע

צוהריים של כדורגל בגזרת בית א’ של מחוז צפון א’ בליגה ב’. שתיים משלוש הקבוצות שאנו מסקרים נטלו חלק במשחקי היום. כל אחת מהן סיפקה סיפור מעניין משלה למשחק היום, במחזור הנעילה של הסיבוב הראשון. מחר בצוהריים תתארח בני ממב”ע אצל מכבי ג’דיידה מכר.

משחקה של הפועל עירוני צפת מול אחווה שעב פוצץ במהלך המחצית השניה, זאת לאחר מחלוקת בין שעב לצוות השיפוט במשחק, שמנע פסיקת בעיטת פנדל שלטענת שעב נגזל ממנה. צפת הוליכה 0:1 משער שכבש בדקה ה-20 אדהם פאלח. שחקניה של שעב ירדו בהפגנתיות מכר הדשא. צפת בסבירות מאוד גבוהה תצא נשכרת מהעניין עם ניצחון טכני, שעתיד להיפסק לזכותה ביום רביעי הקרוב ע”י בית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

כבשו אחד, יתוגמלו על שלוש. שחקני הפועל עירוני צפת



בני טובא א-זנגריה קטעה רצף של שישה הפסדים עם ניצחון 1:2 על נועלת הטבלה, איחוד בני מג’דל כרום, במשחק שנערך בצפת. הבעיות הכלכליות בטובא עושות את שלהן, ארבעה משחקני הקבוצה לא התייצבו למשחק – בהם שחקני ההתקפה, יאיר שריקי ושלומי אביסידריס והקשרים ערן אלול ונבו גואטה. למרות זאת, הצליחה טובא לנצח את הקבוצה שהפסידה בכל משחקיה העונה. שער של בילאל שיני העניק לה יתרון 0:1 במחצית הראשונה, שער שכבש עבד דנדן במחצית השניה הכפיל את יתרונה ל-0:2. בהמשך כבשה מג’דל כרום שער שקבע את תוצאת המשחק. הניצחון משווה את סך הנקודות של טובא וצעירי סכנין (6 נקודות כ”א). טובא נותרה במקום הלפני אחרון, סכנין מקדימה אותה בזכות יחס שערים

סוף סוף יכולים לחייך. שחקני בני טובא א-זנגריה

.