כדורסל – גברים: לא בדיוק מסיבה בחיפה

הפועל גליל עליון ניצחה 80:85 את מכבי חיפה מהלאומית במסגרת הליגה הבלקנית, שבוע לאחר שהביסה אותה בהפרש של 47 נקודות.

הפועל גליל עליון שומרת על מאזן מושלם במסגרת הליגה הבלקנית בתום חמישה מחזורים, זאת לאחר שניצחה הערב 80:85 את מכבי חיפה מהליגה הלאומית, אותה הביסה שבוע שעבר 41:88. בשונה מהשבוע שעבר, הפעם הפועל גליל עליון זכתה לפייט הרבה יותר קשוח וצמוד מהחיפאים, שכבר צעדו ביתרון דו ספרתי גבוה במהלך המחצית הראשונה.

הפועל גליל עליון עלתה למשחק בחמישייה שכללה את רון כהן,  איתי מושקוביץ, אייזיה אייזנדורף, נמרוד לוי וברייס וושינגטון. גליל פתחה את המשחק שאננה, עם הגנה רפויה והתקפה לא מרוכזת – דבר שנוצל עד תום ע”י הקבוצה המארחת, שנאבקה על כבודה. מכבי חיפה פתחה את המשחק בצורה מצוינת ולאחר 6 דקות צעדה ביתרון 5:17. חילופים שביצע ברק פלג עזרו לעצור את המפולת ובסיום הרבע היתרון החיפאי עמד 15:24.

גם את הרבע השני החיפאים פתחו בהתלהבות גדולה, בעוד שגליל הייתה אנמית. ריצת 0:9 הביאה את החיפאים ליתרון 15:33. בנקודת הזמן הזו שחקני הגליל התעשתו ולקחו את עצמם בידיים, בעיקר צמד הזרים, אייק איירבו ושאבון לואיס, שהובילו את הקבוצה לכרסום ביתרון החיפאי עד ל-37:47 בתום המחצית הראשונה.

צ’אצ’שוילי צחק אחרון (צילום: חגית אברהם)



ברבע השלישי יחסי הכוחות התאזנו, שחקני הגליל הגבירו קצב. עומר טל היה השחקן הבולט עם 3 שלשות, שעזרו לקבוצה להיצמד עד לשוויון 61:61 בתום הרבע השלישי.

ברבע האחרון שחקני הגליל כבר היו בקונטרול מלא יותר, מצאו את עצמם גם צועדים ביתרון ומבטיחים את הניצחון עוד לפני הדקה האחרונה של המשחק. בסיום, ניצחון 80:85 גלילי.

שחקני הגליל נהנו הערב מעליונות מתחת לסלים עם 43 כדורים חוזרים -15 מהם של גבי צ’אצ’שוילי, לעומת 29 כדורים חוזרים ירוקים. מחוץ לקשת כל אחת מהקבוצות דייקה 10 פעמים – גליל מ-25 ניסיונות וחיפה מ-26. עומר טל היה האיש החם של הגליל מחוץ לקשת עם 4/7. מתוך הבקבוק החיפאים קלעו באחוזים טובים יותר משמעותית (20/35), לעומת 23/51 שקלעו שחקני הגליל.

את רשימת הקלעים הובילו שלושה שחקנים שקלעו 14 נקודות כ”א: שאבון לואיס, גבי צ’אצ’שוילי (5 אסיסטים) ועומר טל. איתי מושקוביץ קלע 11 נקודות. שני שחקנים קלעו 10 נקודות כ”א: רון כהן וברייס וושינגטון. אייק איירבו קלע 7 נקודות, נמרוד לוי עם 4 נקודות, יובל לוין עם נקודה אחת.

ביום ראשון, בשעה 19:40, הפועל גליל עליון תארח לדרבי ההתיישבות העובדת והמשחק הפיקנטי ביותר שלה העונה את הפועל גלבוע. כרטיסים למשחק באתר משרד הכרטיסים לאן.

מכירת המנויים נמשכת. הרכישה מתבצעת באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים “לאן”

הראש שלו כבר בגלבוע. נמרוד לוי במשחק הערב (צילום: חגית אברהם)