כדורגל: מסיימים סיבוב בליגה ב’

שני משחקים בשישי ואחד בשבת, זה מה שצפוי לנו בגזרת ליגה ב’. מבט למשחקים בכתבה הבאה.

סופ”ש של כדורגל בגזרת בית א’ במחוז צפון א’ בליגה ב’, בו משחקות שלוש קבוצות שאותן אנו מסקרים בקביעות. מחזור משחקי סופ”ש הוא המחזור הנועל את משחקי הסיבוב הראשון, לאחריו ייצאו הקבוצות לפגרה בת שלושה שבועות לרגל שזרוע המגרשים. זרקור לעבר משחקיהן של הפועל עירוני צפת, בני טובא א-זנגריה ובני ממב”ע בכתבה הבאה.

משחקי יום שישי

13:00, שעב: הפועל עירוני צפת, לה המאזן השלישי בטיבו בליגה יחד עם מכבי ג’דיידה מכר ובני ממב”ע, תקווה לשפר עמדות במשחק החוץ מול אחווה שעב – שאותה היא מקדימה בחמש נקודות. לצפת מאזן שערים הפוך מזה של שעב – העומד על 11 שערי זכות ו-9 שערי חובה. צפת טרם ניצחה העונה במשחקי חוץ והיא תקווה לעשות זאת במשחק הסיום של הסיבוב הראשון.

14:15, צפת: בני טובא א-זנגריה, שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה, אחרי שספגה שישה הפסדים שהגיעו אחרי הניצחון המפתיע על מכבי ג’דיידה מכר במחזור הפתיחה, תקווה לקטוע את רצף ההפסדים במשחק ביתי מול איחוד בני מג’דל כרום – שהפסידה בכל שבעת משחקיה העונה. טובא תולה תקוות בצירופו של שחקן ההתקפה, מוחמד אסדי, שיעזור לה בהשגת נקודות. שתי הקבוצות עד כה לא גילו עקביות בליגה וצפוי משחק פתוח.



משחקי השבת

12:00, ג’דיידה: בני ממב”ע תתארח אצל מכבי ג’דיידה מכר, שמקדימה אותה בזכות יחס שערים. ממב”ע מתייצבת למשחק לאחר 4 ניצחונות ביתיים רצופים. קודם לכן, לא הצליחה הקבוצה לנצח בשני משחקי החוץ שקיימה. ג’דיידה מתייצבת למשחק בפורמה מצוינת עם 4 ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים. ג’דיידה ספגה 5 שערים בלבד – הכמות הנמוכה בליגה, מה שאומר שלהתקפה של ממב”ע בראשות אסעד עמאשה ונאג’י אבו ג’בל צפוי אתגר גדול.

רוצים לנצח לראשונה במשחק חוץ. שחקני בני ממב”ע