קט רגל: אחים, אחים – שמחה, שמחה

נציגי עמותת “אחים לחיים” וכדורגלני דלתון נפגשו בסופ”ש למשחק במסגרת אירוע הוקרה.

מפגש בין קבוצת השחקנים מעמותת “אחים לחיים” לבין שחקני מושב דלתון. עמותת “אחים לחיים” (ע”ר) הינה עמותה ללא כוונת רווח, אשר שמה לה למטרה לעזור לחיילי צה”ל, שנפצעו במהלך שירותם הצבאי בפעילות מבצעית ובמלחמות ישראל.

שלושה מכדורגלני קבוצת הותיקים של מרום הגליל פעילים בעמותה, בהם יגל חיים לגטיוי ממושב דלתון – שנפצע לפני שש שנים, כאשר מחבל ירה בראשו כדור, שבנס לא גרם לנזק בלתי הפיך ולאחר חצי שנה של שיקום חזר לחיים והקים משפחה לתפארת. בעמותה פעיל גם קדם לוי מהמושב ספסופה, שנפצע במהלך מלחמת לבנון השניה, וכן אושרי תמם ממושב דלתון – שנפצע במהלך היתקלות עם מחבל בהיותו שוטר מג”ב.

ביום חמישי בערב התקיים במגרש השחב”ק במושב דלתון אירוע מרגש ומשחק קט רגל בין נציגי עמותת “אחים לחיים” לבין נציגי מושב דלתון. האירוע נערך במעמד מנהל העמותה – אחים מוטי דהן, סגן ראש המועצה – אייל דמרי, ראש ועד מושב דלתון – מוטי שמקה וחברי הועד – בהם גיא ארביב, מנהל מחלקת הספורט של מרום הגליל, שגם שיחק כשוער הקבוצה המארחת מדלתון. על ארגון האירוע ניצח רכז הקהילה והנוער של מושב דלתון – משה לגטיוי.

המשחק שוחק ברמה החברית , ללא שופט וללא הסתכלות על תוצאה. בסיום המפגש התקיים טקס הענקת תשורות בבית העם עם ארוחה מפנקת ומפגש חברים. אנשי העמותה התרגשו מהאירוח הנפלא במושב. מוטי שמקה בירך את האורחים מהעמותה והעניק להם גביע הוקרה והבטיח כי זה לא היה המפגש האחרון וכי מושב דלתון מהיום הפך לבית של העמותה.

בהצדעה והקורה לגיבורים. נציגי הקבוצות בתום המשחק