כדורגל: סיכום סופ”ש במחלקות הנוער

פינת “צעירים בפעולה” עם סיכום המחזור בגזרת מחלקות הנוער.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן במהדורת תחילת שבוע. מהדורה מצומצמת מהרגיל הפעם, מאחר ולא כל קבוצות האזור נטלו חלק במשחקים מסיבות כאלה ואחרות. אז מה בתפריט? שחקן שכבש בליגת האלופות לנוער, בלם שהפך לפנדליסט מוצלח, קבוצה שמאזנה המושלם נקטע, קבוצות שכבשו עשיריות וגם כאלה שפחות. על זאת ועוד בכתבה הבאה.

לא רק הם כבשו עשירייה. קבוצת ילדים ג’ של הפועל גליל עליון



השגרירים

קבוצת הנוער של מכבי חיפה הפסידה באמצע השבוע שעבר 5:1 את משחק ליגת האלופות לנוער מול דפורטיבו לה קורוניה הספרדית. הקשר עידו אלמשילי (דפנה) והחלוץ שחף ספיר (יסוד המעלה) נכנסו כמחליפים במחצית השניה. עידו אלמישלי כבש שער מצמק בדקה ה-83.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה ניצחה 0:3 את משחק החוץ מול הפועל מטה אשר. הופעה מלאה רשמו הבלם מעיין אורון (כפר בלום) – שכבש שער בבעיטת פנדל בדקה ה-87 והקשר אורי ברנזון (צפת). הקשר ליאד סופר (צפת) הוחלף בתום המחצית הראשונה. הקשר אביהוא סבתי (קרית שמונה) – שהוקפץ מקבוצת נערים א’, נכנס כמחליף בשלהי המשחק.

נועם שמש – קשרה ההתקפי של קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 0:3 על עירוני קרית שמונה. שמש לא כבש, אך היה מעורב בכל השערים שהובקעו.

שער יוקרתי לרזומה. עידו אלמישלי חוגג (צילום: ג’ו הירש – האתר הרשמי מכבי חיפה)



עירוני קרית שמונה


קבוצת נערים א’ רשמה הפסד נוסף – הפעם 5:1 במשחק החוץ מול הפועל רעננה, שהוליכה 0:1 בתום המחצית הראשונה. רועי טפר כבש שער מצמק בדקה ה-79. קרית שמונה נועלת את הטבלה עם 2 נקודות ב-12 משחקי ליגה והיא מרוחקת 10 נקודות מחוף מבטחים.

קבוצת נערים ב’ נחלה הפסד שלישי ברציפות – הפעם 3:0 ביתי במשחק מול מכבי חיפה, לאחר שוויון 0:0 במחצית. החיפאים כבשו את השער הראשון בדקה ה-50 ועוד שני שערים בעשר הדקות האחרונות. בעקבות התוצאה קרית שמונה מקדימה את הקו האדום בנקודה אחת בלבד.

קבוצת ילדים ג’ נחלה הפסד 6:1 במשחק החוץ מול הפועל רמות מנשה מגידו.

קבוצת טרום א’ ניצחה 2:3 את משחק החוץ מול הפועל עכו.

היחידים שניצחו מבין קובצת המחלקה. קבוצת טרום א’ של עירוני קרית שמונה



בני ממב”ע

קבוצת הנוער ניצחה בביתה 0:1 את צעירי טייבה, נועלת הטבלה. את השער כבש ריאן עמאשה בדקה ה-35. בעקבות התוצאה התרחקה הקבוצה כדי 3 נקודות מהקו האדום של טבלת הליגה הארצית.

קבוצת נערים ב’ שומרת על מקומה בפסגת טבלת הצפון, בזכות ניצחון 1:2 במשחק החוץ מול הפועל תרשיחא. נאיף שראף (10) וניל פח’ר אלדין (68) כבשו לזכות ממב”ע. תרשיחא כבשה שער מצמק בדקה ה-70.

קבוצת ילדים א’ ניצחה 1:2 בביתה את הפועל עירוני צפת. ג’וואד כחלוני (34) העלה את ממב”ע ליתרון 0:1. לביא קנפו (37) כבש שער שוויון עם פתיחת המחצית השניה, אך שתי דקות מאוחר יותר שער שכבש אדהם טריף סלל לממב”ע את הדרך לניצחון.

קבוצת ילדים ג’ נחלה הפסד 7:1 במשחק החוץ מול סקציה מעלות תרשיחא.

ניצחון חשוב במאבק תחתית. שחקני קבוצת הנוער של בני ממב”ע



הפועל עירוני צפת


קבוצת נערים ג’, שמדורגת בצמרת טבלת צפון 1, ספגה הפסד 7:2 במשחק החוץ מול הפועל עמק הירדן, שהוליכה 0:2 בתום המחצית הראשונה. שערים שכבשו רואי שיש (41) ואלעד דיאבילה בבעיטת פנדל בדקה ה-77 צימקו את התוצאה.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה אחה”צ 1:9 את צעירי כפר כנא. זיו יפרח הבקיע ארבעה שערים. ניתאי בנג’ו הצטיין.

פתחו את השבוע עם ניצחון גדול. קבוצת ילדים ג’ של הפועל עירוני צפת



מ.ק קצרין

קבוצת נערים ג’ שומרת על מעמדה בפסגת טבלת צפון 1, אך לא על מאזן מושלם. ביום שישי האחרון סיימה הקבוצה את המשחק הביתי מול עירוני טבריה בתוצאת שוויון 1:1. אור פנחס, מלך השערים, העלה את קבוצתו ליתרון 0:1 בדקה ה-47, אך דקה אחת לפני תום הזמן החוקי שער שכבשה טבריה קבע את תוצאת המשחק.

קבוצת ילדים א’ ניצחה 1:3 את משחק החוץ מול איחוד בני כפר סמיע. אלון זנקוביץ’ כבש צמד, ליבנה קרסנו כבש שער אחד.

חזרו לנצח. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין



הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק “הביתי” מול הפועל דיר חנא, שנערך במגרש הסינטטי בקרית שמונה. היה זה משחק צמרת בין שתי קבוצות עם מאזן נקודות זהה, אך דיר חנא שיחקה משחק אחד פחות. דיר חנא צעדה ביתרון משער שכבשה בדקה ה-27, אך שער שכבש הראל דדון בדקה ה-64 קבע שוויון 1:1. 

תוצאת שוויון במשחק צמרת. קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל



מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 0:10 את הפועל כאוכב. כובשי השערים: איתי אזולאי- רביעייה, רתם תפארת – צמד (בנוסף לשלושה בישולים), ירדן יאור – צמד, יובל בירותי ואדהם חנג’ר.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 1:3 את הפועל עירוני כרמיאל. כובשי השערים: רוביל שמס אלדין, גוני אשכנזי ועידו אלכסנדר.

קבוצת טרום א’ הפסידה 5:2 לאהלי טמרה במשחק בית. כובשי השערים: עומרי נסטל וריאן פחר אלדין.

כבשו עשירייה. קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן



הפועל גליל עליון

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 0:10 את מ.ס שפרעם. את השערים לזכותה כבשו:  שי אדרת ויהונתן שוורץ-  צמד כ”א. דניאל בוהדנה. ליאור קרישטל. אבישי עומר. יהונתן פרייזלר. עומר כץ. יהונתן חדד.

הפועל טובא

קבוצת ילדים ב’ סיימה בתוצאת שוויון 2:2 את המשחק מול מ.ס שפרעם.

משחק ראשון ללא הפסד. קבוצת ילדים ב’ של הפועל טובא