פלאשים בגליל: מתחילים את השבוע באופטימיות

פינת “פלאשים בגליל” חדשה לשבוע החדש באוויר.

תמונת השבוע: הכדורגלן עידן נחמיאס – נציג הגולן בהגנת מכבי ת”א, קפטן עירוני קרית שמונה לשעבר, מיסד את הקשר עם האחת והיחידה שלו, שלי אברהם, בחתונה שמחה ומיוחדת שנערכה בחדרה. צוות האתר שולח ברכות חמות ואיחולי מזל טוב והצלחה לזוג המאושר.
כדורגלני קבוצת נערים א’ של הפועל חדרה והצוות המקצועי של הקבוצה התארחו בסופ”ש שעבר באכסניית כפר בלום, המנוהלת ע”י הדס מנור, כחלק מההכנה לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה. רגע לפני שעלו על הסעה למגרש הסינטטי בקרית שמונה, שאבו האורחים מחדרה אנרגיות מהסכר שבנהר הירדן.
נשארים בכפר בלום, עוברים לכדורסל. הפורוורד המצוין של הפועל גליל עליון, איזייאה איייזנדורף, נצפה השבוע בקפה בלומה, מפרגן לבעלים, רחל זמיר, על השירות והאוכל הטעים המוגש במקום.
צוד בדיחי – אוהד מושבע של הפועל גליל עליון ומורה מדופלם למתמטיקה, החליט בדרך מקורית להסביר לתלמידיו אודות השורש המתמטי, כששלף את סנדל השורש שלו והפך אותו למחק אלטרנטיבי…
מאמן השוערים הצפתי, לירון סבן, הגיח לחופשה ברומא יחד עם האישה, צופנת.

הזוג המלכותי של החודשים האחרונים בפינת “פלאשים בגליל” – סהר הורביץ, שעושה חיל באימון באקדמיה לקראטה בקיבוץ דפנה, והאישה שאיתו, ירדן – מאמנת הכושר האלופה, תפסו להם קצת טבע בגולן, אי שם בנחל הזוויתן.
עירוני קרית שמונה אירחה בשבוע שעבר את מכבי ת”א. האוהדת המושבעת קרן חמו, התייצבה כמו תמיד עם אנרגיות טובות והרבה אמונה בקבוצה.
כדורסלני הפועל גליל עליון תפסו בשבוע שעבר אירופה, בזכות צמד המשחקים מול הקבוצות הצפון מקדוניות מהליגה הבלקנית. רגע לפני שהסתערו על עוד ניצחון, הצטלמו השחקנים למזכרת על קרע המלון שאירח אותם בקומונובו.
קבוצת הכדורגל ותיקי עירוני קרית שמונה פתחה עונה ברגל ימין, עם ניצחונות והרבה שערים. שניים מהאחראים על כך, אלעד גולני וחיים אוחנה, שמפרגנים זה לזה על המגרש, מפרגנים גם על הספסל.
הכדורגלן רואי שיש, החלוץ המוכשר של קבוצת נערים ג’ של הפועל עירוני צפת, חגג יום הולדת 14. ההורים דאגו לעוגה, החברים למצב רוח – רק טוב יצא מזה. מזל טוב !