כדורסל גברים: שבוע חיפה הסתיים בהצלחה

הפועל גליל עליון הביסה 41:88 את מכבי חיפה במשחק במסגרת הליגה הבלקנית.

*. צילום: גיל נוימן

קצת פחות משנתיים וחצי חלפו מאז שמכבי חיפה חגגה את זכייתה באליפות הליגה הלאומית וחזרתה לליגת העל, באולם “הפיס” בכפר בלום, על חשבונה של הפועל גליל עליון – שהייתה קרוב מאוד לבאר ולא לגמה ממנו. היום נפגשו הקבוצות לראשונה מאז, כשהפועל גליל עליון היא קבוצת צמרת מליגת העל ומכבי חיפה היא קבוצת תחתית מהליגה הלאומית, היה זה משחק במסגרת הליגה הבלקנית. להפועל גליל עליון היה זה משחק רביעי במפעל, לאחר שניצחה בשלושת המשחקים הראשונים, בעוד שלחיפאים היה זה משחק ראשון במפעל. גליל הגיעה למשחק עם מאזן שלושה ניצחונות והפסד אחד בזירה המקומית – מאזן הפוך מזה של החיפאים.

נתן את שלו. איתי מושקוביץ עולה גבוה



הפועל גליל עליון התייצבה הערב להתמודדות לא הפורוורדים קייל גיבסון ואלון ספיר הפצועים, למשחק היא עלתה עם חמישייה שכללה את איתי מושקוביץ, רון כהן, אייזיאה אייזנדורף, נמרוד לוי וברייס וושינגטון. כבר מפתיחת המשחק ניתן היה לשער לאן הרוחב נושבת, הפועל גליל עליון צעדה ביתרון 6:27 בתום הרבע הראשון, ברבע השני החיפאים אמנם הכפילו את תפוקת הנקודות – אך היתרון הגלילי בסיום המחצית עמד על 18:51. היתרון הגדול אפשר לצוות המקצועי של הגליל לשלב שחקנים צעירים כמו רועי קוז’יקרו ויובל לוין, שבהחלט הראו ניצוצות של כדורסל טוב. בתום הרבע השלישי היתרון הגלילי עמד על 31:65 ובסיום ניצחון 41:88.

גאווה מקומית. רון כהן עולה לסל



גולת הכותרת של המשחק הערב – זמן הפרקט לשחקנים הצעירים. הרכז רון כהן – נציג העיר קרית שמונה, סיפק 10 נקודות, 8 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, רועי קוז’יקרו – נציג המושבים (בית הלל) סיפק 2 נקודות ב-9 דקות, יובל לוין – שמושאל ממכבי ת”א ושיחק בקבוצות הילדים והנערים של מכבי חיפה – שיחק 22 דקות, קלע 9 נקודות וקטף 9 ריבאונדים.

את רשימת הקלעים מוביל גבי צ’אצ’שוילי עם 15 נקודות ו-9 ריבאונדים, איתי מושקוביץ ונמרוד לוי עם 14 נקודות כ”א, שאבון לואיס – 9 נקודות, עומר טל – 7 נקודות, ברייס וושינגטון – 6 נקודות, אייזיאה אייזנדורף – 2 נקודות.

ביום שני הקרוב, הפועל גליל עליון חוזרת לליגת העל. הקבוצה תתארח בשעה 20:00 אצל הפועל ת”א. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 58. הקליקו כאן

למעבר לרכישת כרטיסים.מכירת המנויים לעונה הקרובה נמשכת. הרכישה מתבצעת באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים “לאן”

הצגת הכדורסל הכי טובה בצפון. אוהדי הפועל גליל עליון ביציע