כדורגל: דרבי אזורי בצפת, ממב”ע נשארת בבית

שישי של כדורגל בליגה ב’. צפת מארחת את טובא, ממב”ע מארחת את צעירי סכנין.

המחזור השמיני בבית א’ של ליגה ב’ – מחוז צפון א’, ייצא בצוהריי יום שישי לדרך. שלוש הנציגות שלנו ייקחו חלק בשני משחקים. זה הזמן להפנות זרקור אליהם.

בשעה 13:00 הפועל עירוני צפת תארח את בני טובא א-זנגריה. צפת צברה 10 נקודות בשישה משחקים, בעוד שטובא צברה 3 בלבד והיא מדורגת במקום הלפני אחרון.

בטובא ערך הופעת בכורה על הקווים ביום שישי האחרון המאמן זאהר פלאח, אך הוא לא הצליח להביא את הישועה במשחק בו קבוצתו הפסידה 4:1 להפועל עירוני כרמיאל. טובא החלה את ההכנות לעונה הזו באיחור גדול, לא ברור עד כמה היא תוכל לעמוד במעמסה של שני שחקנים ב-48 שעות.

יעצרו את רצף ההפסדים? שחקני בני טובא א-זנגריה



טובא צריפה שלושה שחקנים צעירים בימים האחרונים – החלוץ עבד דנדן מגיע מאחי עכו וצמד מושאלים מגיעים מבני ממב”ע, איברהים צאפי – שכבר שיחק מול כרמיאל וסאמח קיש – שטרם שיחק העונה. בשורות טובא משחקים מספר שחקנים עם עבר צפתי – הבלם חוני סופר, הקשרים ערן אלול ונבו גואטה ושחקני ההתקפה יאיר שריקי ושלומי אביסידריס, שצפויים להגיע במוטיבציית שיא ולאתגר את הגנת צפת בראשות הבלם יוגב אלישע. צפת בונה על החלק ההתקפי המגוון שלה, הכולל את הקשרים אסף פחימה וחננאל אברהם – שכבש צמד בשבוע שעבר, וכן שחקני ההתקפה בן שמואלי, ארד אלבז ואושר שמקה, שיפגשו את אחת ההגנות הסופגות בליגה, שיוליכו אותה לניצחון.

ישאירו את הנקודות בבית? שחקני הפועל עירוני צפת (צילום: עמוד הפייסבוק צפת המצולמת)



בשעה 14:30 בני ממב”ע תארח את צעירי סכנין. ממב”ע צברה 10 נקודות – 4 יותר מסך הנקודות שצברה סכנין. ממב”ע ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים והיא רוצה להמשיך את הפורמה גם במשחק זה. ממב”ע בונה על החוליה הקדמית המגוונת שלה, בראשות נאג’י אבו ג’בל ואסעד עמאשה ועל החלק ההגנתי שתפס יציבות מאז חזרתו מפציעה של הבלם רואד שופי, שהקבוצה תצליח לעמוד במשימה. 

לחמשיך בפורמה הטובה. שחקני בני ממב”ע